|
Ringere PlayStation3 til danskerne |
Besvar |
Forfatter | |
MikeOne
Guld medlem Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
Emne: Ringere PlayStation3 til danskerne Sendt: 22-Marts-2007 kl. 11:12 |
Hmmm - Lyder da ikke specielt godt. Vi skal betale en SUPER overpris i forhold til USA og Japan, og så er det en ringere maskine. Samt vi bliver rippet fra DONG Energy.... Kom igen Sony ! http://politiken.dk/indland/article268891.ece
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
Mike270183
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 11:27 |
Slå lige koldt vand i blodet, tro måske at politiken jagter en historie her, som måske ikke rigtig er der. Det har jo længe været "almen viden" at det skulle software opdateringer til PS3'eren, før man kunne spille gamle PS2 og PS1 spil, efter de ændrede i hardware konfigurationen. Jeg kan godt forstå, hvis nogle af dem der bestilt maskinen før det blev offentliggjort føler sig lidt syndt, da de jo egentligt får et andet produkt, end de betalte for til at starte med, jeg bestilte den selv først for 2 uger siden i EB-games, så ser det ikke rigtig som noget problem Næsten alle har i DK har jo også en interopkobl., ellers står der jo også i artiklen, at opdateringerne vil blive tilsendt, så det burde jo ikke være det store problem. Kan ikke rigtig se noget problem, udover at den er lidt dyr, specielt iforhold til japan og usa. |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 12:31 |
det har vi jo vidst i noget tid.. hvad artiklen ikke nævner er at fremtidige (fra maj eller juni mener jeg?) ps3 konsoller i japan og usa også bliver med software emulation istedet for hardware..
også skulle der være fordelen af at kunne opskalere udvalgte ps2 spil med software emulation, som ikke skulle være muligt med hardware.. angående strømtesten, hvem ser film uafbrudt 24 timer i døgnet, om måneden? okay den er dyrere i drift, men mit film forbrug er en hel del mindre ... desuden så kan jeg da også bare bruge min hdd recorder/dvd afspiller til at se dvd hvis det er så stort et problem :p |
|
pizzamandk
Bruger Oprettet: 21-Maj-2004 Status: Offline Point: 76 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 13:02 |
Efter at have læst den artikel er jeg ikke længere i tvivl...mine penge går til et nyt grafikkort til PC'en. Tak til Nordisk Film og Sony fordi de gjorde min beslutning lettere.
|
|
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 13:11 |
GLEM den artikel det er jo håbløst forældet det journalisten oplyser. Journalisten har spillet uden den opdatering som udgives i morgen den 23 marts sammen med PS3. Op mod 1700 titler virker på ps3 efter opdateringen. Tjek denne site om dine gamle spil virker på maskinen http://faq.eu.playstation.com/bc/ Og køb så nogle nye spil, det er vel trods alt meningen med ps3... |
|
Jønsson
Bruger Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 13:20 |
Hvor er det latterligt at de bliver ved med at køre i det pis. Efter den nye opdatering skulle den da kunne spille flere af de gamle spil.... Men jeg er nu godt nok fuldstændig lige glad, jeg køber den sku da ikke for at spille de gamle spil. Ihvertfald ikke inden for det næste halve år, og mon ikke at det virker optimalt inden da.... Og afhængig af net adgang... Ja hvor mange der køber den har ikke internet øhhhhhh tja vel sådan cirka 0% Og sidst men ikke mindst er jeg da pisse ligeglad med hvad den bruger af strøm. Den skal jo forhelvede da ikke køre konstant, ihvertfald ikke efter den første uge. Og alle dem der kommer og siger NEEEEEJ altså nu vil jeg ikke købe den aligevel..... Who gives a flying **** And a good påske to you |
|
MikeOne
Guld medlem Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 13:47 |
He He - i bund og grund er jeg lige glad. Jeg ville købe en PS3, men da den kom til at koste 5500 kr + sindssyge priser for spil og udstyr og el forbrug, så købte jeg en Wii i stedet for (har jeg ikke fortrudt) - så kan jeg købe PS3 når den kommer LANGT ned i pris om 1-2 år og der er kommet en 2nd. edition. Synes blot at linket var interessant. |
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
Jønsson
Bruger Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 14:05 |
Helt iorden.... Spilpriserne er dog stort set som de var til 2éren |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 14:19 |
de spil jeg har købt synes jeg ikke er dyre..
F1: 370,- Motorstorm: 446,- Call of Duty 3: 389,- motorstorm kunne også have kostet de 370,- men ville gerne være sikker på at kunne spille på EU servere så blev nød til at smide lidt flere penge om et par år vil jeg dog også gøre som dig mikeone, der bliver det bare med 360 og wii :D køber dem for en slik ^_^ medmindre ps3 viser sig at være så "dominerende" at jeg hellere vil bruge pengene på flere ting til den |
|
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Sendt: 22-Marts-2007 kl. 16:23 |
Det er jo sandt nok at man næppe køber PS3 for at spille PS2 spil. Men når man nu ser på det udbud der er til PS3 på lanceringstidspunktet, og hvornår vi kan gøre os forhåbning om bare en smule variation i spiludbud, så ser jeg det som et stort problem for Sony at de har valgt at nedprioritere bagudkompatibiliteten.
Misforstå mig ret, jeg VIL faktisk gerne have den maskine, og jeg VIL faktisk gerne have at den får succes, men når jeg ikke kan spille andet end hvad der kan tælles på en maskinsnedkers ene hånd af de 40 spil jeg har herhjemme, så bliver jeg skuffet og irriteret, og så skælder jeg ud! Og jeg skælder ud fordi Sony havde LOVET at jeg skulle kunne spille mine spil, heraf langt størstedelen familie- og børnevenlige spil, som der ved den søde grød ikke er nogen af nu og indtil Ratchet & Clank kommer en gang til efteråret. Derfor er jeg irriteret. Det virker ærlig talt som om Sony er slået op i banen med det her projekt. Softwareemulation...pffft, patches og Sony....ja, der har de virkelig en glorværdig karriere, NOT! Jeg giver en omgang til forum, hvis der inden udgangen af 2007 er kommet over 75% kompatibilitet af PS2 og PS1 spil, og vi snakker 100% kompatibilitet, ikke noget med 1 eller 2 firkanter på listen eller hakken i lyd og grafik. Det skal køre! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |