|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() Sendt: 23-Marts-2007 kl. 15:16 |
||||||||||||
Halløjsa Jeg sidder og ser lidt på Toshiba ved TC og faldt over følgende :
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=produkt& amp;gruppenr=Toshiba%2032%20WL Er der nogen der ved hvad det går ud på ? |
|||||||||||||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||||||||||||
De har vel bare glemt at justere prisen på deres deres demo, da de ellers satte prisen ned.... |
|||||||||||||
mvh Christian
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
wuf28 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||||||||||||
er det et godt tv???
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||||||||||||
Det afhænger (bl.a.) af øjnene der ser. Ja i mine. |
|||||||||||||
------
Mvh Kasper |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
||||||||||||
Hvordan er det lige .. var der ikke en model før wl66z ?
|
|||||||||||||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
||||||||||||
Jeg er ihvertfald yderst tilfreds med mit nye tv. Ser sgu ting på film jeg bestemt ikke har set før (klarhed tænkes der her på). Rigtig god farvegengivelse og sort er sgu sort :) |
|||||||||||||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
|||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |