recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne dekodere??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFjerne dekodere??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne dekodere??
    Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:15

Når jegbruger det program fra MS til at se hvilke dekoder der er installeret og hvilken en jeg bruger dukker der 5 dekodere op, selv nogen jeg har afinstalleret, har bla. fjernet winvdvd 4, windvd 7 og powerdvd, men de kommer frem alligevel som om dekoderen stadig er installeret, hvordan fjerner man dem???

Min purevideo dekoder fungere ikke helt efter planen og det kunne jo skyldes at der er en del andre installeret samtidig.

Til top
allannissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:00

Har du et link til det omtalte program?

Allan

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Når jegbruger det program fra MS til at se hvilke dekoder der er installeret og hvilken en jeg bruger dukker der 5 dekodere op, selv nogen jeg har afinstalleret, har bla. fjernet winvdvd 4, windvd 7 og powerdvd, men de kommer frem alligevel som om dekoderen stadig er installeret, hvordan fjerner man dem???

Min purevideo dekoder fungere ikke helt efter planen og det kunne jo skyldes at der er en del andre installeret samtidig.

Jeg har ikke noget svar, men jeg har været ude for lidt af det samme... Efter at have rodet en del med ffdshow, Dscaler samt en masse andre programmer, afinstallerede jeg dem alle inkl. Purevideo. Herefter var vinduet tomt og jeg ville så mene at alle mine decodere var fjernet fra maskinen. Men da jeg så satte en DVD på for at tjekke, spillede den fint alligevel???
Så installerede jeg Purevideo igen, men stadigvæk viste den ikke nogen decodere???

Så min er helt underlig lige nu, men virker fint med Purevideo selvom den ikke kan ses med programmet???

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:41
Hmm mine dekoder forsvandt ikke da jeg afinstallere programmerne.. :(
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af allannissen allannissen skrev:

Har du et link til det omtalte program?

Allan

Det er et MS program, har ikke noget link desværre, kan ikke huske hvor jeg fandt det, men søg i trådene herinde omkring dekodere, så finder du nok et link.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:19
Med GraphEdit kan I se hvilke dekodere der bliver brugt til de enkelte videofiler.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu