|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:15 |
Når jegbruger det program fra MS til at se hvilke dekoder der er installeret og hvilken en jeg bruger dukker der 5 dekodere op, selv nogen jeg har afinstalleret, har bla. fjernet winvdvd 4, windvd 7 og powerdvd, men de kommer frem alligevel som om dekoderen stadig er installeret, hvordan fjerner man dem??? Min purevideo dekoder fungere ikke helt efter planen og det kunne jo skyldes at der er en del andre installeret samtidig. |
|
![]() |
|
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Har du et link til det omtalte program? Allan |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg har ikke noget svar, men jeg har været ude for lidt af det samme... Efter at have rodet en del med ffdshow, Dscaler samt en masse andre programmer, afinstallerede jeg dem alle inkl. Purevideo. Herefter var vinduet tomt og jeg ville så mene at alle mine decodere var fjernet fra maskinen. Men da jeg så satte en DVD på for at tjekke, spillede den fint alligevel??? Så min er helt underlig lige nu, men virker fint med Purevideo selvom den ikke kan ses med programmet??? |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hmm mine dekoder forsvandt ikke da jeg afinstallere programmerne.. :(
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er et MS program, har ikke noget link desværre, kan ikke huske hvor jeg fandt det, men søg i trådene herinde omkring dekodere, så finder du nok et link. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Med GraphEdit kan I se hvilke dekodere der bliver brugt til de enkelte videofiler.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |