|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() Sendt: 24-Marts-2007 kl. 19:47 |
Hey Som overskriften antyder,, hvilket 32" fladskærmstv er det bedste, her tænker jeg især på billedet. Gerne svar fra nogle med egne erfaringer :) På forhånd tak Jonas B |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
32".. så snakker vi LCD... og så snakker vi Toshiba, JVC, Panasonic.. nogle vil sige Samsung også.. men det er jeg ikke enig i. Hvilken pris ligger vi og svinger over? |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Tak for hurtigt svar,, har ikke fastsat nogen bestemt pris, da det er billedet, der er det væsentlige.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Og du kan ikke lokkes til, et 37" ? Jeg spørger fordi, at du får det absolut bedste billede på et plasma. Men plasma er fra 37" og opefter.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har selv overvejet et plasma tv, men er det godt til mine primære formål? Se film og tv fra mediecenter Er plasma bedre end de fladskærme der ankommer i den nære fremtid, her tænker jeg især på 1080P og LED teknologien Samt om jeg i fremtiden vil få det fulde udbytte ud af HD-kvaliteten? Redigeret af Gooferen - 24-Marts-2007 kl. 20:03 |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Det bedste kan du kun selv finde frem til, det er nemlig dig der til skal afgøre det. Men da jeg selv købte, der så jeg vist nok på stort set alle de "kendte" mærker, og valgte så det JVC jeg har nu, og som stadig fås... Syntes det havde absolut det bedste billede. Men der kommer jo hele tiden nyt på markedet, og der skulle Panasonic være på banen med et nyt, der får rigtig gode anmeldelser... Men det er nu også ret dyrt, synes jeg. Men skulle jeg idag vælge et nyt 32", ville valget nok blive et af disse. Se test på dem begge her. JVC: http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1508435.ece Panasonic: http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1574245.ece Men der er nu flere af de "kendte" der også får "roser".
|
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger mit plasma til HTPC, DVD, Parabol samt konsol (pt. Wii). Ingen problemer der. Der vil ingen problemer være med, at afspille 1080p på det - det bliver bare skaleret ned. Derved får du selvfølgelig ikke opløsningen som materialet er i, men det har været diskuteret til hudløshed herinde om hvor ligegyldigt og "se min diller er større end din" et "problem" det er |
|
![]() |
|
![]() |
Har overvejet LT-32X70BU meget, men hvilket tv har du MartinJohansen? Er begge de nævnte modellers billede bedre end de gamle CRT skærme? |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jeg har et TH-42PV60. Jeg har i dag haft besøg af en herinde fra, og vi stod og diskutere billedekvaliteten på en flad kontra en CRT. Vi blev ikke helt enige. Personligt mener jeg, at et godt plasma slår en CRT generelt set. Dog kræver det et godt signal. Det afhænger ellers meget af dine øjne der ser. Og så må vi endelig ikke glemme mulighederne i en flad... HDMI overførsel, HD mulighed, VGA indgang, større skærmareal, mindre pladskrav... mv |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Jeg havde et ca. 5 år gammelt Philips 32" 100Hz, altså et såkaldt "Luxus TV", og det kunne efter min mening slet slet ikke følge med med JVC'en. De stod ved siden af hinanden i et par md. så det var meget nemt at sammenligne, og flere gange tændte vi det gamle først, men det blev hurtigt slukket igen og det nye tændt istedet for. Og jo, der er en lille bagatel af slør ved helt specielle udsendelser, men det var ALDRIG værre end på det gamle Philps... 100 hz giver nemlig også som regel en anelse slør. D.v.s. at dette slør altså hænger meget sammen med det udstyr det i sin tid optog udsendelsen. Redigeret af Pokerface - 24-Marts-2007 kl. 20:49 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
Eivind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Husk lige at kigge på det fjernsyn der rent faktisk vinder den test der blev linket til ovenfor - Philips 32pf9731. Den har ikke de fejl der har plaget storebroren (37-tommeren). Et fremragende fjernsyn som jeg og andre har gode erfaringer med. Eivind |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Eivind. Ja det er rigtigt, Philips'en vinder testen samlet set, men hvis du læste testen rigtig igennem, så ville du se at billedkvaliteten generelt, faktisk vindes af det ca. 3/4 år ældre JVC. Et lille "klip" fra testen. Det er utrolig hva JVC klarer å få ut av de analoge TV-bildene. Det er ikke vanskelig å finne en god balansegang mellom støydemping og ønsket om detaljer i bildene. Selv om Philips 32PF9731 både er bedre på å eliminere hakking i bildet, og dessuten har en mer riktig fargegjenngivelse, er JVCs TV-bilder knepen testvinner på dette området. Og det vil veie tungt for veldig mange. Redigeret af Pokerface - 24-Marts-2007 kl. 21:04 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |