|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kwan112 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 23-Marts-2007 kl. 09:09 |
Hej! Jeg kørre med Vista Ultimate på mit media Center. Jeg har brugt utroligt meget tid på at sætte mit media center op lige så det passer mig. I den process har jeg desværre også lavet en masse rod i min vista. Og den trænger til en formatering. MEN!! Jeg vil nødigt hen at lave alt min opsætning af mit media center en gang til. for det første tager det langt tid. for det andet kan jeg ikke huske alt det jeg har lavet. Hvordan gemmer man de instillinger man har lavet i selve media centeret i Vista? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg benytter mig af Acronis http://eu.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ Så er det piece of cake at vende tilbage til noget der var godt og fungerede Det fungerer enda over et netværk |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hjælper nada i hans situation. True Image laver en tro kopi af harddisken (partitionen). Så hvis han har rod i den inden, så har han også rod i den efter. Det er dog alligevel vel nok et af verdens bedste programmer, (efter min mening). Brugeres deres noget dyrer server version.
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke præsist sige dig hvad du skal gøre, men mit gæt er at hele opstillingen er gemt i registreringsdatabasen.
Selv bruger jeg på et PWR 150 kort at lave en backup af canalpåsætning som jeg finder med regedit, så kan jeg altid hurtigt komme tilbage med kanalopsæt og behøver ikke at scanne, hvis jeg bilder mig ind at en ny install er godt. Og mediacentret (MCE) i XP media gemmer også data i registreringsdatabasen har jeg set. Spørgsmålet om hvor du lige finder dem kan jeg ikke give, da en af mine computere lige er ved at få ny CPU (kommer tirsdag). Man skal nok ikke exportere mere end lige nødvendigt, men det er jo et skøn. Husk at gemme dine reg filer på et andet drev end C. Måske er der på nettet en henvisning til lige det du ønskler at lave, jeg ville nok søge, men det har du nok prøvet. Ken_T |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |