|
Hurtigt spørgsmål til indstilling af 427X |
Besvar |
Forfatter | |
hik7
Bruger Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 235 |
Emne: Hurtigt spørgsmål til indstilling af 427X Sendt: 26-Marts-2007 kl. 15:56 |
Jeg har tænkt mig at købe dette, og har snakket med sælger hvis jeg for skygger eller noget bytter jeg det bare... Mit spørgsmål er bare.. Når man skal "køre" det til, sætter i bare den Break-In DVD på, og lader i den køre, eller skruer i ned for nogle indstillinger først? Mvh. |
|
Tarkin
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 16:17 |
Du kan læse om anbefalede settings her (gælder også for 427XD): http://www.pioneerfaq.info/english/plasmatv.php?player=Plasm a-TV&question=Running_In Et par nætter med break-in dvd'en svarer omtrent til 200 timers alm. tv kigning. Redigeret af Tarkin - 26-Marts-2007 kl. 16:20 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |