|
1 projektor, 2 signalkilder med Svideo |
Besvar |
Forfatter | ||
Helskov
Bruger Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Emne: 1 projektor, 2 signalkilder med Svideo Sendt: 27-Marts-2007 kl. 12:44 |
|
Hej Jeg har en infocus LP540 (Mener jeg den hedder) Det er egentlig en dataprojektor som jeg også bruger som filmprojektor. Den har dog kun composit og Svideo indgang. 1 af hver. Når jeg ser film via Dvd'en står billedet ganske udemærket. Men når jeg tilslutter den til min nyindkøbte Samsung digital modtager fra Stofa bliver billedet groft. Som om at opløsningen bliver lav. Samsungen har dog kun Scart samt component samt HDMI. Så jeg bruger en Scart til svideo converter. Kan den være skyld i det? Nå det var vel et sidespring. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at tilslutte både Dvd og min digital modtager sammentidig. Men jeg har desværre kun een svideo indgang på projektoren. Hvordan gør jeg dette bedst? |
||
-----------------------------
Best Regards |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 27-Marts-2007 kl. 15:01 | |
Prøv at undersøge manualen på projektoren, om den understøtter component via VGA-stikket, det gør mange data-projektorer. |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 27-Marts-2007 kl. 15:02 | |
Ved nærmere eftertanke, så sidder der formentligt et M1 stik på den. Det kan godt tilsluttes HDMI, med det rigtige kabel. Det vil være at foretrække. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Sendt: 27-Marts-2007 kl. 15:42 | |
Det kan gøres på to måder: Enten med en omskifter (som vil give bedst billedkvalitet og mindst forstyrrelser) eller med en S-video splitter connector (jeg mener bl.a. Sandberg laver denne) Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Helskov
Sendt: 27-Marts-2007 kl. 18:38 | |
Ja der sidder nemlig det dersens M1 stik. Har set kabler fra DVI til M1. Men synes aldrig jeg har set dem fra M1 => HDMI Jeg skal bruge mindst 10m. Kan du evt linke til nogle hvis du har set dem? |
||
Best Regards |
||
Thyge
Bruger Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
Sendt: 27-Marts-2007 kl. 20:58 | |
Nu har jeg ikke tjekket, men prøv at give et kald/opslag til www.av-connection.dk - findes det, findes det der :-) De plejer at have styr på tingene, og kan levere i den kvalitet der passer din pengepung. |
||
Helskov
Sendt: 29-Marts-2007 kl. 13:58 | |
Nu har jeg ikke tjekket, men prøv at give et kald/opslag til www.av-connection.dk - findes det, findes det der :-) De plejer at have styr på tingene, og kan levere i den kvalitet der passer din pengepung. [/QUOTE] Tak for linket. Kan se de har M1-Da til HDMI. Det er jo perfekt. så kan jeg jo bruge HDMI til min Stofa digitalmodtager og Svideo til Dvd'en. Kan se deres kvalitets Svideo kabler også er til at betale. :-) |
||
Best Regards |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |