|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Helskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
![]() Sendt: 27-Marts-2007 kl. 19:52 |
||
Hej
Nogle der kan anbefale et 37" Tv der skal sluttes til digital parabol. Der skal primært ses fodbold på den. Prisen skal være omkring 10k. Der kan nok godt ofres lidt mere. Er 100hz overhovedet på tale når vi snakker den prisklasse? Synes jeg har læst det slet ikke er godt nok endnu. |
|||
-----------------------------
Best Regards |
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Jeg vil anbefale Panasonics PV60 (plasma). Det er godt nok ikke den nyeste model fra Panasonic, men det er uden tvivl den bedste skærm til under 10.000 kr. og den er langt bedre til fodbold end et LCD i samme prisklasse. |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
morten-nufc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
oops Redigeret af morten-nufc - 27-Marts-2007 kl. 20:49 |
|||
![]() |
|||
hellfishdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||
Du kan prøve at se på et JVC LT37A80Z/S det koster ca 11000 i udsalgspris. JEg har netop købt et og det har i hvert fald ingen problemer med at vise fodbold analogt |
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Har du oprettet en ny bruger eller er du bare ikke den samme som har oprettet spørgsmålet? Fodbold og LCD hænger bare ikke sammen, så vil man se fodbold med en god kvalitet og uden efterslæb, så skal man have plasma. |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
||
Ja Panasonic PV60 100hz har intet med LCD/Plasma at gøre - det er et levn fra CRT-TV'ernes tid. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er så ikke korrekt. Fladskærm (ihvertfaldt plasma) kører med en bestemt hertz, mange har endda mulighed for at vælge imellem flere hertz indstillinger (f.eks. Pioneer giver mulighed for 72/75/100). Redigeret af Sandal - 27-Marts-2007 kl. 21:05 |
|||
|
|||
![]() |
|||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
||
Sikke noget fordrukkent sludder. CRT-TV blev blev markedsført som 100hz for at eliminere den flimren alm. 50hz tv led af - det har intet med plasma eller lcd at gøre. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der er så noget du ikke har forstået. Hertz er blot en betegnelse for antallet af billeder der vises per sekundt. 100Hz betyder således, at hvis et signal (f.eks. PAL) kun udsendes med 50 billeder i sekundet, så vises hvert billede to gange. Dette er også tilfældet på fladskærme. Det er netop det problem som Otto Jørgensen har skrevet om i hans blog The Number 24. Redigeret af Sandal - 27-Marts-2007 kl. 22:26 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Mulleboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2005 Status: Offline Point: 93 |
![]() |
||
Hej, jeg har været igennem 3 LCD tv, JVC, Sharp og Sony - topmodeller! Jeg var dog ikke tilfreds med kvaliteten, især ved sport = primært fodbold og håndbold. Har nu købt et Panasonic plasma - 37PX70 og det er klasse!! Har før "bandet" de folk langt væk, der talte meget varmt for plasma - men billedet taler lidt for sig selv og jeg må gi dem ret..... og de få ulemper ved plasma lever jeg med. Bor du omkring det midtjyske, ved jeg et sted det kan købes for 10.800 og så er du ikke langt over budgettet
|
|||
![]() |
|||
Helskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
![]() |
||
Tror jeg anbefaler et Panasonic PV60.
Tak for hjælpen gutter! |
|||
-----------------------------
Best Regards |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
||
Hvis du læser lidt om de nye skærme, så vil du se at Samsung og Sony nu benytter en ny 100 Hz teknik, mens Philips benytter 120 Hz. "Complementing the ClearLCD feature, the 42PFL9832D, 47PFL9732 and 52PFL7432 sets feature a 120 hertz picture refresh rate. By doubling the picture refresh rate from the standard 60 hertz, the sets deliver fast, streak-free action without the blurring previously experienced on LCD FlatTVs." Redigeret af lahan - 27-Marts-2007 kl. 22:15 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |