|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 28-Marts-2007 kl. 05:18 |
... remote? Når man går ind på deres hjemmeside, er det helt umuligt at finde nogle nyheder omkring dette produkt. Er det lykkes nogle af jer at finde noget omkring dette emne? http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=952&zoneid=5 |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
PC world skriver lidt her: http://www.pcworld.dk/art/8563?fpindex&fppos=3&a=blo ck&i=113 mvh. Michael |
|
![]() |
|
![]() |
Den er nu rigtig dejlig.. Nogle der så er klar over hvornår ca. den kommer i handlen herhjemme? |
|
![]() |
|
janLOOK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Nej men jeg overvejer kraftigt at købe den hjem fra USA, skal nok skrive hvis jeg gør
![]() |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Lyder godt JanLOOK. Jeg er mest nysgerrig om den har macro funktioner og om man kan programmere den til at styre andre apperater, så man er fri for at have mere end denne ene fjernbetjening. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det må du love mig. Jeg skal i-hvert-fald have en. |
|
![]() |
|
Munchen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Den ser jeg godt nok også frem til, den ser for nice ud.
Det eneste jeg egentlig kunne ønske mig mere i den, er at man kunne bruge den som trådløst telefonrør.. Se det kunne være lækkert ... |
|
-Claus Munch
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
#Munchen Der er sådan set en måde at opnå det på, en række mobiltelefoner kan loades med et program og bruges som fjernbetjening, via bluetooth eller Ir., f.eks. Nokia symbian 60 telefoner... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Munchen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
avh: Det jeg tænkte på var at man så fx. kunne bruge den til Skype eller andre IP telefon programmer. Men ellers ja, det kunne self. også være en måde at opnå det på.
|
|
-Claus Munch
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Nej nej nej hvor er den lækker!! Must have!! Venter spændt på mere info |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Et par eksempler til illustration af ovennævnte... http://www.salling.com/Clicker/windows/ Der er sket en udvikling, hvor nogle mobil-telefoner har indbygget wifi (se Telia eksempel). Det er beregnet til at mobilen anvender eget internet hjemme og almindelig mobil ude... Prøv evt. se på Nokia N80 som eksempel.. Med hensyn til skype, skal der findes en mobil-klient, som kan anvende den pågældende mobil-telefon eller særlig skype-telefon... Ser ud til kun at komme til at virke mobiler med windows mobile på....
Redigeret af avh - 29-Marts-2007 kl. 15:08 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |