recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brummen på Toshiba 37 WL68P
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrummen på Toshiba 37 WL68P

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lykkesholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Brummen på Toshiba 37 WL68P
    Sendt: 28-Marts-2007 kl. 20:33
Ja, så blev jeg den lykkelige ejer af et Toshiba 37 WL68P - Or o I thougt.... :(

Første ting der gør man gal i skralden er, at da jeg pakker det ud kan jeg se, at det tidligere har været solgt (mærker i fjernbetjening, som der sidder batterier i, tape på kassen der ikke er original)...

Da jeg så får det op at køre bemærker jeg efter noget tid, at det også brummer ligesom 37 WL66Z, som netop var blevet fravalgt af samme grund...

Andre der har oplevet det samme med denne tv-model??

Skal siges, at det er købt hos digitalo.de, som har sagt at de gerne tager det retur til ombytning til enten samme model eller nyt køb eller pengene tilbage, så ok service der... (Får så at se, hvor godt det er når først møllen kører).

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 20:37
Du har nok fået en der er blevet sendt retur pga. brummen. Hvis jeg var dig, villle jeg sende den retur med det samme. Svag brummen er normal, da dette kommer fra strømforsyningen, men det bør ikke være noget der irriterer dig.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 20:43
Ja, skal sige at den brummen der kommer, kun er når baggrundsbelysningen er mellem 0 og 93... Altså det kendte problem fra 37 WL66Z...

Vil ellers sige, at det er et godt billede man får på skærmen, og en overraskende god lyd...

Overvejer dog at skifte det ud til en Samsung LE-37R81B, som jo er en af de helt nye modeller Samsung bringer på markedet lige nu...
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 20:48
Det er begge LCD skærmen, hvilket jeg ikke har meget tilovers for. Men du har vel dine grunde til at du holder dig til LCD
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 20:52
Tja... Har et stort forbrug af tv-serier og film fra nettet som afspilles fra min laptop... Og Xbox 360'eren er også tit i gang... Synes at LCD passer mig fint, men overvejede da et plasma-tv... 

Redigeret af Lykkesholm - 28-Marts-2007 kl. 20:52
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu