recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Praktisk omkring selector og Pana px70..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPraktisk omkring selector og Pana px70..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anderscash Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Praktisk omkring selector og Pana px70..
    Sendt: 30-Marts-2007 kl. 13:55

Et måske dumt spørgsmål, men den bumsede knægt nede i tdc-butikken kunne ikke give et svar.......

Er meget tæt på et 37/42 Panasonic px70 og vil selvfølgelig gerne optimere mit TDC kabeltv signal med en selector.

Hvis denne installeres helt som standard, bruger man så blot tv-fjernbetjeningen til kanalskift, eller foregår dette via en selector fjernbetjening??

Det er jo ikke et kæmpe problem, men jeg synes jo, at jeg efterhånden har fjernbetjeninger nok.....

Og så lige en hurtig fra hoften.......

Min sofa er 370 cm fra væggen, ser næsten udelukkende tv. Skal jeg springe på en 37 eller 42" ?? 

Til top
datyfon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 14:01

Hej.

Du skal bruge remoten til Selectoren til at skifte kanaler.

Køb da en 42" hvis du alligevel skal ud og investere i tv.

Til top
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 14:08
42" helt klart i den afstand
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Anderscash Anderscash skrev:

Et måske dumt spørgsmål, men den bumsede knægt nede i tdc-butikken kunne ikke give et svar.......

Er meget tæt på et 37/42 Panasonic px70 og vil selvfølgelig gerne optimere mit TDC kabeltv signal med en selector.

Hvis denne installeres helt som standard, bruger man så blot tv-fjernbetjeningen til kanalskift, eller foregår dette via en selector fjernbetjening??

Det er jo ikke et kæmpe problem, men jeg synes jo, at jeg efterhånden har fjernbetjeninger nok.....

Og så lige en hurtig fra hoften.......

Min sofa er 370 cm fra væggen, ser næsten udelukkende tv. Skal jeg springe på en 37 eller 42" ?? 

Rystende at man ikke er i stand til at svare på et så relativt simpelt spørgsmål i TDC's egen butik.

Det er selvfølgelig lidt irriterende, at man skal bruge selector betjeningen til kanalskift, men det vænner man sig til. Det mest generende er vel egentlig at kanalskiftene ikke er voldsomt hurtige, når man lige får lyst til en zappe-tur.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 20:33

Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:

Det mest generende er vel egentlig at kanalskiftene ikke er voldsomt hurtige, når man lige får lyst til en zappe-tur.

Det kan af tekniske årsager ikke være anderledes med digitalt TV. Du får kun et helt billede cirka hvert halve sekund; den øvrige del af tiden udsendes ændringer til det hele billede (en del af den digitale komprimering).

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
alpinestar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2006
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 08:55
Selector er ret hurtig til at skifte menu bjælken for neden hvor kanal navnet står, og der står oftest også hvad de sendet pt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu