|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() Sendt: 27-Marts-2007 kl. 08:17 |
|
Overvejer denne til soveværelset men har lige nogle spørgsmål: Er der nogen som ved om den digitale tuner understøtter danske undertekster ?? Overvejer at købe ved www.digitalo.de - har Toshiba europa garanti så man evt. ikke skal sende den til Tyskland hvis der opstår problemer ?? |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Slet ingen som ejer et Toshiba med digital tuner ???
![]() |
||
![]() |
||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Hej Cast Tak for det Jeg har nu fået endelig bekræftelse på at C3030D understøtter danske undertekster Thank you for your recent enquiry. Please find the information that you requested as follows: Redigeret af Ullum - 30-Marts-2007 kl. 12:51 |
||
![]() |
||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Og jeg har fået dette: thank you for requesting information from your TOSHIBA costumer hotline. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Sådan som det skrives her er der ikke tale om understøttelse af DVB tekst, men derimod TTV tekst og det er ikke det samme. Som det skrives er undertekster på film "Hardmattet" i billedet og ikke en feature der er nødvendigt for TVet at kunne. Altså stadig tvivl om at det lever op til Nordig standarden. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, sådan ville jeg også opfatte det, men så skriver Michael Thisted følgende: Jeg har modellen med "S" til sidst (ved ikke rigtigt hvad forskellen er). Det er rigtigt at der står den ikke understøtter Dk undertekst, men til min glædelige overraskelse virker det uden problemer. Både DR1, DR2 og TV2 er med DK undertekster. Suværent tv btw :D --------------------------------- Så mon ikke det virker... Jeg tror sørme jeg bestiller et. /Lars
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |