Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
abacus
Super bruger
Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
|
Emne: kesler vm kamp Sendt: 01-April-2007 kl. 02:10 |
Vi fik en defekt optage med til vore bokseaften, er der nogen der kan hjælpe??
Vi ville gerne se kampen igen, den var jo fantastisk. MVH niels
|
|
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 09:52 |
Er der nogen der ved om denne kamp vil blive vist på Eurosport ? var selv i parken men kunne da godt tænke mig at gense den på tv.
|
Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 15:45 |
kallek skrev:
Er der nogen der ved om denne kamp vil blive vist på Eurosport ? |
Det skal du ikke regne med - pay-per-view kampe ryger normalt ikke ud i normal distribution i fuld længde, i hvert fald ikke før der er gået en rum tid. Jeg ville da også blive pænt utilfreds hvis jeg har givet 500,- for at se en kamp som bliver vist i fuld længde på en almindelig kanal 14 dage senere.
|
|
ZackGem
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 15:56 |
AV Precision skrev:
Det skal du ikke regne med - pay-per-view kampe ryger normalt ikke ud i normal distribution i fuld længde, i hvert fald ikke før der er gået en rum tid. Jeg ville da også blive pænt utilfreds hvis jeg har givet 500,- for at se en kamp som bliver vist i fuld længde på en almindelig kanal 14 dage senere.
|
Vil nu nok mene at man betaler for at se det "live". Selv om det er samme kamp, er det da noget fesent at se når man kender resultatet.
Ville ikke have noget problem med den blev vist nogle dage efter gratis, selv om jeg havde betalt for at se den. Så længe det er live jeg får det at se.
|
|
DonJensen
Guld medlem
Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 16:14 |
Jeg har den optaget på recorderen.
|
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 16:26 |
ZackGem skrev:
Vil nu nok mene at man betaler for at se det "live". Selv om det er samme kamp, er det da noget fesent at se når man kender resultatet.
Ville ikke have noget problem med den blev vist nogle dage efter gratis, selv om jeg havde betalt for at se den. Så længe det er live jeg får det at se.
|
Det er jeg så ikke enig i - det hænger nok lidt sammen med prisen. Hvis den blev vist på f.eks. canal+, og så derefter på en gratis-kanal, så ville jeg ikke have noget imod det, men for 500,- ville jeg ikke have købt den, hvis jeg kunne se kampen i fuld længde 14 dage efter.
|
|
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
|
Sendt: 01-April-2007 kl. 18:52 |
Det svare vel til at gå ind og se den, det er jo sket, så derfor kan den da godt blive vist nu gratis, der er vel ikke mange der gider vente med at se en kamp 14 dage efter fordi den så er gratis, sådan en kamp skal da ses på dagen,
|
Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
|