|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 01-April-2007 kl. 19:37 |
|
Har p.t. en 42" PX70 på prøve. Er vildt imponeret, men overvejer en 37" (giver mindre problemer med fruen). Sidder ca. 4 meter fra TV'et der skal placeres på en http://www.soundstyle.net/i56c38/XS_Series_Range/XS310_-_AV_ support.htm i sort. Gode råd modtages. |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
I en afstand på 4 meter, ville jeg vælge en 42"
mvh |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
På en afstand af 4 M, så er det nok 42" du skal have, jeg er 2,5 m fra en 32", det går lige 37" ville være perfekt på den afstand. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Jeg forstår ikke rigtigt spørgsmålet Hvad er det du ønsker gode råd til ? Hvordan du skal overtale fruen til at beholde 42" ? Eller bekræftelse på at 37" er nok på 4 meters afstand ? Begge dele kan du kun selv svare på Det er jo op til den enkelte hvor stort TV de ønsker - der er ikke nogen regler der siger det skal være det ene eller det andet. Så det må være op til dig at afgøre om du syntes dit nuværende 42" er for stort, for lille eller lige tilpas - hvis du syntes det er lige tilpas, vil du nok finde 37" i underkanten på 4 meters afstand, hvis du syntes det er for stort vil du nok finde 37" lige tilpas. Jeg sidder 3 meter fra skærmen og gik fra 32" til 42" - de første par dage virkede det overvældende, nu har jeg vænnet mig så meget til størrelsen at jeg slet ikke kan forestille mig at gå ned til selv 37". |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Hej PSSO, jeg sidder i nøjagtigt samme dilemma som dig. Jeg har omtrent 3½ meter fra sofa til TV'et og ville sådan set helst have 42" men frygter det bliver for dominerende i rummet.
Du siger du har et på prøve, interessant, hvor har du lånt det henne? Det ville jeg bestemt være meget interesseret i! Mvh. |
||
Mvh.
|
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Jeg sidder 4 meter fra en 50" og den er bestemt ikke for stor. Når der igen kommer nye modeller næste år, vil jeg overveje en større. m.v.h. |
||
![]() |
||
Ghidora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Foods der er jo noget der hedder returret :) Vil mene at så længe man ikke går på kompromis med billedkvaliteten så kan det sku næsten ikke blive for stort...(med mindre self. konen lukker for den varme hane) Redigeret af Ghidora - 01-April-2007 kl. 20:06 |
||
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvis jeg havde 4 meter til min skærm, så havde jeg købt en 50" (har 42"). Min kæreste var også bekymret for at den var så stort, men som hun selv siger, så er det en vanesag. Idag synes hun bestemt ikke det er for stort (så håber jeg kan få lov at skifte det til et 50"). Redigeret af Sandal - 01-April-2007 kl. 20:09 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
42" virker noget dominerende i stuen. 42" er rigtig god til film, men lige i overkanten til "almindelig" TV "kiggeri". Så hvis valget falder på en 37" bør man så vælge LCD fremfor plasma ? |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Vi ser næsten kun almindelig tv (film i weekenden) og 42" er bestemt ikke i overkanten. Hvorvidt 42" er dominerende i stuen kommer vel an på hvor stor en stue man har.
Der er ingen begrundelse for, at skifte teknologi bare fordi man vil have en mindre skærm. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er "lånt" hos min lokale Panasonic forhandler Redigeret af PSSO - 08-April-2007 kl. 18:28 |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vi har nu valgt en 42" - den helt rigtige størrelse specielt til film. |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |