|
.vob filer i Pinnacle. |
Besvar |
Forfatter | |
Ladekarl
Junior bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Status: Offline Point: 35 |
Emne: .vob filer i Pinnacle. Sendt: 01-April-2007 kl. 13:27 |
Hej med Jer. Har lige fået nyt videokamera. Har investeret i Pinnacle Studio MediaSuite V.10 Mit kamera optager på dvd-skiver og jeg har problemer med at overføre .vob filerne til Pinnacle. Studio 10+ som jeg mener mit program hedder burde kunne overføre vob filerne uden at skulle konvertere dem til mpg eller avi først!? Er det rigtigt forstået og vigtigst hvordan gør jeg? Tak for hjælpen - god påske - Ladekarl |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 01-April-2007 kl. 22:46 |
Hej Ladekarl,
Har du ikke menupunktet 'Import DVD Titles' i 'File' menuen? Derfra skulle det være muligt at importere VOB filerne... (set i denne tråd på CamcorderInfo). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Ladekarl
Sendt: 02-April-2007 kl. 03:01 |
Hej Lars du er mesteren. Det løste mit problem - mange tak. |
|
Ladekarl
Sendt: 02-April-2007 kl. 11:50 |
Nogen der kan forklare mig, hvordan jeg lægger tekst ind over film. Jeg vil altså gerne skrive hen over filmen der kører! Har også lige fundet ud af, at der er problemer med lyden. Når jeg trækker filerne ned på tidslinien forsvinder lyden på mystisk vis? Der er lyd når jeg afspiller dem oppe i toppen, men ikke på tidslinien? Hvordan kan det mon være? Redigeret af Ladekarl - 02-April-2007 kl. 12:08 |
|
pihlknudsen
Bruger Oprettet: 29-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Sendt: 02-April-2007 kl. 13:38 |
1) Titel på video: 2) Lyd: |
|
Venlig hilsen
Anders Pihl Knudsen DP-558, 200 GB, FW 1.1.7 Belkin Wireless |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |