|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() Sendt: 01-April-2007 kl. 05:47 |
|
Hejsa, som sagt skal jeg ud og have mig en LCD skærm. Jeg har godt ca. 12000, lidt ekstra kan vel godt findes hvis det sku være... Nå men jeg er virkelig fortabt i denne kæmpe jungle!!!! Nogenlunde det eneste jeg har fået slået fast er at det skal være LCD imellem 37" og 40". Jeg har været ude i lidt forskellige butikker og kigge og umilbart er LG 37LB2R min favorit, men det var jo i en butik, og helt ærligt så kan man sku ikke stole på dem, de kalibrere jo dem de har stor fortjeneste på og ikke dem de næsten taber penge på... Så ville lige høre om jeg ikke kunne få lidt gode råd her, og evt. nogle medeller der var værd at tage i betragtning. Håber virkelig nogen kan hjælpe, for jeg er stået af... TV'et vil primært blive brugt til at se DVD (HDMI), en smule compuer (HDMI/DVI) og en smule alm. tv signal, men altså mest DVD og forhåbentlig snart noget Blue ray... Redigeret af hyldig87 - 03-April-2007 kl. 15:41 |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Helt fortabt kan du vel ikke være.....eftersom du allerede HAR besluttet at det skal være et LCD-og i størrelsen 37"-40" Hvad er grunden til det(eftersom du primært skal bruge det til DVD?) lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Hvorfor? Mener du, at det er det bedste, eller hvad? |
||
![]() |
||
andk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
|
Jeg har også haft meget kik på LG.
Men vil også gerne høre noget mere om det, der må jo være nogle som kender noget til LG, deres computer skærme er jo super gode. |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
min LG computer skærm er da ikke så god igen |
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Tja... Det er mit indtryk at LCD ville være bedst til mig, efter jeg har været ude og se på både plasma og LCD. Men det kan da være jeg tar fejl... Grunden til det skal være mellem 37" og 40" er fordi det passer bedst ind i størrelsen på værelset. aka, der er ikke plads til større... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fået snævret mig ind til disse tre modeller... Hvad mener i er det bedste valg og hvorfor? For jeg har desværre ikke kunne finde en butik hvor jeg kunne se dem alle på samme tid... Det drejer sig om Samsung LE40F71B Samsung LE-40M71B Panasonic TH-42PX70 Som sagt skal jeg mest se film på dem, lidt alm. tv signal og dvi/hdmi fra computeren...
Redigeret af hyldig87 - 03-April-2007 kl. 15:46 |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Rækkefølge fra bunden og op. Den nederste er KLART den bedste. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe ok Mange tak... Det er os hvad jeg kan forstå efter have fundet lidt flere anmeldser osv af skræmene. Har lige snakket med God pris, og de ville lave en god pris til mig på det når jeg købte lidt kabler og vægbeslag med |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Hmm, når du skriver LCD, havner du midt i en religionskrig
![]() Plasma-tv'et er mere følsomt overfor statiske billeder, men man kan med lidt omhu undgå, at de statiske billeder fra spil eller kanallogoer brænder sig fast. Dette ekstra element af adfærd er det eneste, der skal 'betales' for et bedre billede ![]() ![]() PX70 (og forgængeren PV60) er omtalt herinde som et rigtigt godt tv til en gunstig pris. Du skal nok ud og kigge lidt på det og høre lidt salgssnak. Gør det dog først efter at have søgt her på 'PX'. Brug tre-fire timer på at browse dette forum - så er du klar til at kigge dig omkring. Jeg vil opfordre dig kraftigt til at overveje, hvorvidt du har brug for en digital tuner i tv'et til din tv-kigning. Der er stor forskel i billedkvaliteten mellem analog og digital modtagelse. Og prøv at sé forskellen, hvis du kan! Venligst Søren Redigeret af Breddam - 03-April-2007 kl. 23:17 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |