recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Daddy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD TV
    Sendt: 03-April-2007 kl. 22:17

Hej!

Jej har brugt en del tid på at finde mig et passende TV.  Jeg har fundet frem til følgende 3 : Philips 37/42PF9731D, Samsung LE40M91B eller Samsung LE40F71B.

Er der nogen der har nogle gode råd om disse valg?  (tak)

Med venlig hilsen

Allan

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 22:59

Welkommen til.

Hvis du læser på forsiden af denne hjemmeside kan du læse en del om Philips 37PF9731D og når du har læst det køber du nok ikke dette tv, 42" i PF9731D skulle være ok. Samsung's M91B er der vist ikke mange der prøvet endnu jeg har ikke læst nogle test endnu, ang. LE40F71B  vil jeg vælge M71B det har godt nok ikke 1920x1080P men er et bedre tv og de 1080P kan ikke bruges til meget på et 40" tv. Selv på et 50" tv skal du ikke mere end 1 m fra det før du ikke kan selv forskel på 1080P og 720P.

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2007 kl. 01:20
Oprindeligt skrevet af Daddy Daddy skrev:

Hej!

Jej har brugt en del tid på at finde mig et passende TV.  Jeg har fundet frem til følgende 3 : Philips 37/42PF9731D, Samsung LE40M91B eller Samsung LE40F71B.

Er der nogen der har nogle gode råd om disse valg?  (tak)

Med venlig hilsen

Allan

Hej Daddy.

Jeg er selv i samme situation som dig, er også på udkig efter en ny skærm. Jeg har også haft kig på PF9731D, men efter at have læst om alle de problemer andre har haft med denne model, skal jeg ikke nyde noget. Men har fulgt med på denne side http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21865& PN=1 og er blevet overbevist om at denne skærm er et godt køb (Panasonic PX70). Men prøv at tjekke denne side ud jeg har linket til, og se om du bliver klogere  

held og lykke

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2007 kl. 01:32
'Axel F' giver det gode råd: PX70!

Det er sikkert godt

Kig dog selv på forskellen mellem plasma og LCD. Du kan kun finde inspiration her i forummet. Du skal selvfølgelig læse specs og alt det dér, men du skal se det kommende tv i drift Se så at lette r*ven!

Venligst
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu