|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
camilla85 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 04-April-2007 kl. 22:30 |
Hej
Nu har jeg kigget rundt i forummet her i et par uger og nu er det vidst ved at være på tide at jeg skal ud og købe.. Jeg er bare virkelig kommet i tvivl om hvad det er jeg gerne vil have. I starten havde jeg egentlig forestillet mig jeg skulle have LCD (hvorfor ved jeg ikke) men nu er jeg gået lidt mere over til plasma.. Jeg skal primært se film og tv på den, er det så ikke det rigtige valg.. Jeg var i TC som præsenterede mig for panasonic TH-42PV60 som heller ikke skræmmer mig prismæssigt men designet var jeg ikke så vild med... Hvad kunne være alternativet i ca. samme prisklasse? Har også overvejet at vente til de får px70 da jeg umiddelbart tiltales mere af et sort tv... Men ja, jeg er lidt i tvivl.. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
PX70 lyder som den rette løsning for dig. Til TV og film er der ikke rigtig nogen årsag til at overveje LCD, især ikke når du synes om hvad du så hos TC.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej camilla85, tja... det med valg af tv er ikke altid nemt. Det virker som om, at du har gjort op med dig selv hvad tv´et skal benyttes til. Personligt mener jeg, ud fra dit tv-behov, at plasma er det ritige valg. Jeg kan absolut anbefale Panasonic PX70. Det overrasker mig hele tiden. Det viser absolut flotte billeder, hvad enten jeg vælger SD (standard definition) eller HD (high definition). Du skriver dog intet om, hvorvidt du har adgang til Stofa eller TDC kabel tv. Disse tilslutningsmuligheder forbedre absolut billedekvaliteten via en DVB-C (selector o.lign.) Såfremt du alene har adgang til et almindeligt (analogt) antennesignal, vil jeg dog anbefale dig, at afprøve et hvert tv hjemme for at få afprøvet billedkvaliteten. Pana´en viser dog hos mig, også et flot billede. Gå ud i verden og se på de tv som du er interesseret i. Det er en af de bedste ting som du kan gøre. Held og lykke med dit valg og dit køb Edit: og velkommen i vort forum camilla85
Redigeret af Hother - 04-April-2007 kl. 22:57 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
camilla85 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg har tdc kabel tv her hvor jeg bor nu, men da jeg skal flytte om 4-5 måneder og ikke ved hvad jeg har der så har jeg ikke rigtigt tænkt over den side af sagen faktisk...
På baggrund af svarene vil jeg vente til px70 dukker op i tc (det må vel også snart ske) og så traske ned og se på det... Det lyder som om det er noget for mig.. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Med den dårlige service som TC har ydet mange kunder på det sidste (inkl. undertegnet), vil jeg råde dig til at købe et anden sted, evt. via nettet, hvor det også er billigere.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej igen camilla85, jeg fik faktisk en mail fra TC i dag, der beskrev at TC i første omgang kun får PV71F. Det er det samme som PX70, dog uden digital tuner. Prisen for dette bliver 10.699. TC har haft rigtigt travlt med flere forskellige reklamationer, derfor har deres service ikke været på toppen. Én stor fordel ved TC er dog, at de giver minimum 24 månederes reel garanti. Derfor ikke noget med reklamationsret osv, men egentlig garanti. Se eventuelt indlæggene i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21865& PN=1&TPN=500 Du kan eventuelt prøve i et Panasonic Center. Redigeret af Hother - 04-April-2007 kl. 23:21 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Kan kun give Sandal ret i det med TC. Jeg valgte at købe mit hos en Panasonic forhandler i Dronninglund, og fik 20 % på den vejl. pris. Meget billigere tror jeg ikke at TC kan gøre det. Og servicen hos Dronninglund har indtil videre været i top. mvh Allan |
|
![]() |
|
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg går også i de samme overvejelser som Camilla, og tillader mig at bruge hendes forum til uddybelse af samme emne...sorry Camilla
Jeg har TDC kabeltv, men bruger ingen selector - er det så ikke ensbetydende med at jeg har analogt signal? Og kun digitalt signal hvis jeg har valgt at have en selector? Og med udgangspunkt i det, er jeg i vildrede om det kvalitetsmæssigt kan svare sig at ofre mange penge på en god skærm, hvis signalet "kun" er analogt!? Jeg mener...billedet på fladskærm er vel ikke bedre end signalet der går ind!? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har man en god skærm, så fortjener den også et godt signal, hvilket i dit (og mit) tilfælde er = Selector. Analog TV er |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
Muligt at Tc har travlt med deres edb-system, flytning, nye kunder m.m. Men så snart du har forladt butikken, så forvent ikke nogen service udover "Det har vi aldrig hørt om" eller "vi vender tilbage" hvilke aldrig sker.. Så jeg ville vælge et rgtigt panasonic center...
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
[/QUOTE] Jeg har TDC kabeltv, men bruger ingen selector - er det så ikke ensbetydende med at jeg har analogt signal? Og kun digitalt signal hvis jeg har valgt at have en selector? Og med udgangspunkt i det, er jeg i vildrede om det kvalitetsmæssigt kan svare sig at ofre mange penge på en god skærm, hvis signalet "kun" er analogt!? Jeg mener...billedet på fladskærm er vel ikke bedre end signalet der går ind!? [/QUOTE]Du har helt ret, du skal have selector for at få digitalt signal og det kan helt klart anbefales. Personligt bliver jeg tit forbavset når jeg ser og hører om folk, der uden at blinke smider 10-15 tusinde kroner efter en fladskærm og så ikke vil ofre de relativt få ekstra penge det koster at få digitalt signal. Derudover er der også mange, som bare sætter skærmen til derhjemme uden at lave indstillinger og justeringer overhovedet. Prikken over i'et er som regel, når deres DVD-afspiller står til at sende 4:3 Letterbox. ![]() En fladskærm er fantastisk, men den kræver lidt mere af brugeren. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |