|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 05-April-2007 kl. 07:20 |
Ja – så modtog jeg også endeligt mit PX70. Det ser godt ud - men er simpelthen for stort (synes både jeg og konen). ØV Den del af stuen hvor tv´et skulle stå er ca. 3,8X3,8m og vi sidder i en maks. afstand af ca. 2,75m. Så nu skal jeg have sendt en stor 42” retur. ØV og ØV Hvordan er det lige det virker med returneringsretten på 14 dage? Tv´et har været pakket ud (ellers kan jeg jo ikke vurdere størrelsen i min stue) og emballagen er derfor brudt. Og - er der nogen der ved hvad det ca. koster at returnere tv´et med en fragtmand?
Redigeret af hesselballe - 05-April-2007 kl. 09:38 |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Ja det er øv. Du skal blot returnere varen til os senest 14 dage efter, du har modtaget den. (altså 14 dage ikk og ikke kune hverdage) Varen skal returneres i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Pris på fragt må vel komme an på afstand til leverings punktet.
Men du kan evt se hvad de skriver på deres hjemmeside ang. returret... hvor er det købt henne ?. Redigeret af bulk - 05-April-2007 kl. 08:55 |
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() |
returret er vist ikke en ret man har automatisk, mener ikke det er alle der tilbyder det. Merlin f.eks. har 14 dages ombytningsret, det vil sige man skal købe noget andet i stedet. De har ikke returret. |
|
![]() |
|
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Mon ikke de er venligere stemt hvis du køber et 37" i stedet. Hør om du kan få en god deal på fragten, hvis ham der leverer det nye tager 42"'eren med.
|
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Ja - det må være 14 dage i alt fra levering du mener? http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/raad083/ TV´et er købt på nettet - og ikke hos Merlin. JA - jeg skal have et 37" PX70 istedet
Redigeret af hesselballe - 05-April-2007 kl. 09:45 |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Reglen er helt præcist: 14 dage (ikke hverdage) fra den dag du modtager pakken - dvs. ikke den dag de sender den. Hvis pakken står 4 dage på posthuset før du henter den, er det den dag du henter den der gælder. Hvis den 14. dag er en helligdag, kan du returnere den førstkommende hverdag. Jeg vil imidlertid fraråde bevidst at udnytte dette til sit yderste, da ikke alle netbutikker i praksis lever op til dette, men bare henviser til 14 dage fra fakturadatoen. Derfor kan du komme ud i problemer med at få dine penge retur, uagtet at det er dig der har ret. |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() |
Du kan bare sende det til mig, så sender jeg et sony 32" den anden vej...
![]() |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Giv det lige et par dage inden i beslutter jer for at det er for stort Jeg har samme forhold som dig med afstand og syntes også det var voldsomt den første uge - jeg havde 32" før - men efter den første uge virkede det pludselig helt normalt i størrelsen, og selv min kritiske ekskone som var på besøg forleden udtrykte at det slet ikke virkede så voldsomt som hun troede det ville gøre.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Som Spawn er inde på så slå lige koldt vand i blodet.
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Hehe.. Jeg kommer til at sidde mellem 1½ og 2 meter fra mit 42" når det kommer. Har ikke rigtigt tænkt over, om det er for tæt før. Men jeg håber det går
![]() |
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 431 |
![]() |
hehe.. Jeg er i samme situation som Petite :) 1-2 meter. 4 meter når det er film.
Det er kun prisen som bestemmer hvor stort mit tv kan blive ![]() |
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Jeg forstår altså ikke hvordan i kan sidde så tæt på. Jeg overvejer om jeg skal springe på fælleskøbet, men er meget i tvivl om det skal være 37 eller 42 tommer. Jeg var så lige forbi en ven for at se fodbold (Sønderjydske - AGF - dejligt resultat) på hans 42 tommer Philips (9730 hedder modellen vist) lcd. Når jeg satte mig i den afstand som jeg kommer til at have i min stue (ca. 2,70 meter), så lignede billedet altså lort. Men i hans normale afstand (ca. 4 meter) så det nogenlunde ud. Jeg ved godt at Viasats kvalitet er ret dårligt, men alligevel... Kan jeg forvente et bedre tv-billede på fælleskøbets plasma, end på hans hundedyre lcd? M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |