|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 05-April-2007 kl. 01:21 |
|
Som overskiften siger, så kunne det være interessant at høre hvad folk går og venter på hver i sær. Personligt er det den nye G8-serie fra Pioneer.
Hvad med jer rødder, hvad tæller jeres kalender ned til? ![]() |
||
![]() |
||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
|
Jeg venter på grønt lys fra den bedre halvdel til at skifte fra 32" til 42"..
![]() |
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Det samme her. Og så venter jeg også på prisnedsættelsen på Toshibas hd-dvd-afspillere. Og så på Spiderman 3, Harry Potter and the Order of the Phoenix og Pirates of the Caribbean: At World's End.
|
||
![]() |
||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
arry Potter and the Order of the Phoenix og Pirates of the Caribbean: At World's End
HØRT! Men først og fremmest glæder jeg mig til at 300 udgives på BlueRay ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Så vil dette sikkert glæde dig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Uh det lyder godt! Den film slog benene væk under mig. Jeg var til premiere i Imperial, og aldrig har jeg været vidne til en sådan stemning! HUA' siger jeg bare
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Jeg venter os' på at HD-E1 prisfaldet rent faktisk kan ses på de priser butikkerne har. Det er ved at være et stykke tid siden at prisen faldt til £349, men det kan ikke ses på priserne i hverken Tyskland eller England. |
||
![]() |
||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() |
|
Jeg er mest interesseret i at høre, hvor signifikant en forskel 1080P + 24 billeder pr. sekend være er i forhold til et alm. 720P. Skal man købe Panasonic PX70/71F ... eller vente? Eksperter er mere end velkommen til at svare. Redigeret af Gromit - 05-April-2007 kl. 11:32 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|
Det lidt spøjse er så at Spiderman 3 og Pirates kun kommer på Blu-ray ![]() |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Venter på: Zodiac (David Fincher) i biografen.. Super Paper Mario (ser barnligt ud, men skulle ha et kanon game play) Super Mario Galaxy (det er evigheder siden vi har set et ordentligt platform spil) The Prestige på DVD.. Den er kanon! Osv osv...!!! 2007 tegner godt! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er nyt for mig at biograferne anvender blu-ray som fremviser ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg venter på 2 HD DVD film, som jeg har bestilt i England, og som har været udsat til frigivelse den ene gang efter den anden. Bl.a. Antartica Dreaming
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |