|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DonRon ![]() -- ![]() Oprettet: 07-April-2007 Status: Offline Point: 351 |
![]() Sendt: 07-April-2007 kl. 01:45 |
HI.. jeg har nu i adskillige uger surfed efter en FULL-HD skærm og læst en helt del inlæg her og kunne godt bruge lidt hjælp :) da jeg kan forstå at er nogle yderst kompetante hifi tweaker på disse kanter skal primært bruges til HD-DVD og BLU-RAY film fra pc drev men også lidt kabel tv (selector HD) og har fundet lidt detalljer
1920x1080p alle input anbefalinger og links er velkommen Ron
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du bør nok starte med at læse denne blog, før du beslutter dig for om det er vigtigt, at din skærm skal have 1080p: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1153&zoneid=24 Redigeret af Sandal - 07-April-2007 kl. 09:16 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Hvorfor står der aldrig "god billedkvalitet" nogen steder, når folk laver den slags lister? |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Det ville jo være nemt, hvis man kunne det Otto. Men god billedkvalitet er jo en subjektiv størrelse uanset hvordan vi vender og drejer det.
Men det ville da gøre livet lettere, hvis man kunne måle det objektivt. Når det er sagt er jeg enig med dig i, at folk generelt kigger alt for meget på specifikationer istedet for at kigge på selve skærmen. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det jeg mener er: Hvad sker der hvis der findes en skærm der opfylder alle de krav man stiller op, men som tilfældigvis har et dårligt billede - mens de tv der har et godt billede, tilfældigvis "dumper" på et enkelt eller to af kravene? Så er det en smule uheldigt at man køber netop dét tv der opfyldte alle kravene. |
|
![]() |
|
DonRon ![]() -- ![]() Oprettet: 07-April-2007 Status: Offline Point: 351 |
![]() |
jeg har kun et krav GODT BILLED :) detaljerne skal bruges til at finde frem til det + råd og vejledning på forhånd tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |