|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() Sendt: 06-April-2007 kl. 17:59 |
Hejsa.
Mine forældre skal have en fladskærm. Jeg har set at Bilka har denne til 8999 kroner i næste uge. Er det iorden. Er JVC ok eller hva? Jeg har selv et Panasonic PX 70, men er ikke meget for at fortælle dem at de skal have en magen til, uden at have set på nogle LCD skærme. De vil ikke give mere en 10.000 kroner. for skærmen, og det må gerne være en 37". Nogle forslag. mvh Allan |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ja da... JVC er bestemt noget værd. Men læs f.eks denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21919& KW=JVC Og evt. nogle af alle dem her. http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=JVC&SM=1& ;SI=TC&FM=28&OB=1 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Hvad er forskellen på A80SU og A80ZU?
Er det korrekt at responstiden er 6 ms. på modellen? mvh |
|
![]() |
|
andk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg vil også gerne høre lidt mere om det tv, jeg har læst alt hvad der står på de links.
Men jer som har det tv kan i ikke skrive lidt mere om det for nu har i jo haft det et godt stykke tid? ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Og forresten jeg mener at forskellen på A80SU & A80ZU er farven.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Hmmm, nu er JVC ikke de bedste til at gøre reklame for deres LCD-fladskærme, (måske er netop det en af grundene til at de ikke er så "populære" og kendte, for deres produkter er nu ellers gode nok). Men det kan godt være svært at finde tekniske data på deres hjemmesider, men jeg fandt nogle over det nævnte TV, på den tyske side, og et link dertil er her, hvis du "klikker" på den lille knap overst, hvor der står: 'compare'. http://jdl.jvc-europe.com/ts2.php?id=LT-37A80ZU&catid=10 0091&sub=file_techspecs#table Og ja, det ser ud til at opdaterings-hastigheden er nede på 6 ms. på disse nye skærme. Og som det allerede er skrevet, så er bogstaverne efter tallet: '80' bare farvekoder på rammen. Redigeret af Pokerface - 07-April-2007 kl. 10:31 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Du kan roligt anbefale dette tv til dine forældre. De får et tv der er til at finde ud af at benytte, hvilket jo ofte er en fordel, hvis man ikke lige er "nørd" på området. Har selv et LT-37DA8SU og kan kun tale til dets fordel. Du skal dog være opmærksom på, at der sidder en analog tuner idet TV du refererer til og skal du have et TV med digital tuner, så skal du have det modelnummer jeg nævner. (SU er med sølvramme og ZU er med sort ramme)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa.
Så har vi været ude og se på JVC'en. Det var ikke så ringe. Er der nogle der ved om der er en drejefod med til? Det glemte vi at se efter. mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Designet er faktisk det samme som på mit, og dèt er med drejefod, så jeg er næsten helt sikker på, at "A80"-modellen også er det. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan man se det tændt?
Jeg er fra storkbh.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej andk.
Vi så det i Bilka i Kolding, så mon ikke de står i diverse Bilkabutikker i næste uge. Der er de på tilbud til 9000 kroner. mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Jeg er godt nok ikke fra KBH, men jeg har før hørt: Speakers Corner i Studiestræde 51, KBH V. Tlf. 33321833 omtalt som er af de større JVC forhandlere, muligvis har de der. Men Expert har også lige haft den tilbud til samme pris... Og er der èn i nærheden af dig, så har dè måske flere. Redigeret af Pokerface - 07-April-2007 kl. 18:27 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |