recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista Ultimate 32bit VS 64bit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista Ultimate 32bit VS 64bit

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
plouger Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista Ultimate 32bit VS 64bit
    Sendt: 08-April-2007 kl. 12:16

Hej.

Jeg har været så heldig at få en Vista Ultimate gennem mit arbejde. Da jeg åbner pakken, kan jeg se der både er en 32bit og en 64bit version.

Hvad er forskellene?  og stiller 64bit versionen specielle krav til hardware?

Hilsen

Plouger

Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2007 kl. 12:57

Hej

Har selv lige installeret Vista. Var meget i tvivl om hvilken udgave jeg skulle installere. 64-bit lød jo bedre.

Efter god hjælp fra forhandleren fandt jeg ud af, at selv om din processor er 64-bit, skal al din hardware (nyt som gammelt) også køre i 64-bit. Forhandleren anbefalede meget kraftigt at holde sig til 32-bit, da der slet ikke ville blive samme kompatabilitets problemer som de havde oplevet med 64-bit´en.

Endvidere er 64-bit ikke dobbelt så godt som 32LOL

Mit råd er: Tag 32 bit´en. Du vil ikke kunne mærke forskel i performance, men du vil blive sparet mange problemer fremover. Et andet råd er: Lav en formatering og læg en Vista ind fra start istedet for at opgradere. En opgradering giver iflg. mange fora også en masse problemer. Hellere lave en formatering og starte på en frisk. Det lyder som noget, der tager lang tid, men det er alligevel hurtigere i den sidste ende.

God fornøjelse.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu