|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() Sendt: 10-April-2007 kl. 22:50 |
|
Hejsa Jeg har fået mig et lækkert plasma TV, Panasonic 42" PX70, og Digital Video Essentials DVD'en som sku kunne bruges til at kalibrere. Men hold kæft hvor jeg sys den virker uoverskuelig!!!!! Nogen der kan guide mig lidt på vej med at bruge den? |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Hej Hyldig87.
Tillykke med tv'et. Jeg købte også dvd'en og måtte opgive. Jeg har dette link, desværre på Norsk, men det kan være det kan hjælpe dig lidt. http://avforum.no/forum/kalibrering-tweaking/14315-bildekali brering-hjelp-av-dve.html mvh Redigeret af pipper - 10-April-2007 kl. 23:00 |
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Det ser ud til at kunne hjælpe rigtig meget, norsk er ikke så slemt! Mange tak, det vil jeg lege med imorn |
||
![]() |
||
![]() |
|
doh :P fandt samme guide på engelsk, efter ha søgt endnu engang på google. Den er nedderst på siden her, der er iøvrigt os guide til Avia DVD'en... |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Jeg har en guide jeg har fra Hifi-Klubben, her har Jonas Heilesen lavet en rigtig god og overskuelig guide. Hvis du er heldig kan du gå ned i din lokale butik og spørge efter en... Mvh Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Ghidora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
kan du ikke scanne den? :)
|
||
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget en sådan kalibrering - i din vurdering - forbedre billedkvaliteten? Så skriv endelig tilbage når du har afprøvet det! |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Nu ved jeg godt du har købt din DVE, men til de andre der kunne være interesseret i en lidt nemmere og mere overskuelig kalibrerings dvd, vil jeg gerne give ISF HDTV Calibration Wizard (se nederst på siden) en anbefaling, den kan bla. købes hos Tapeconnection, den er utroligt let og overskuelig og indenfor ca. en halv time skulle man gerne have et noget bedre billede end sit udgangspunkt (med mindre man er kanongod til at indstille tv Det er rigtigt at DVE er meget omstændig og besværlig, men den dækker også meget bredt i sit indhold, hvor ISF dvden kun er billedindstilling. Redigeret af rhsin - 11-April-2007 kl. 13:06 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Jeg syntes ikke jeg kan finde frem til ISF dvd'en på Tapeconnection's hjemmeside. Hvad koster en sådan fætter? |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
229,-, skriv ISF i søgefeltet. |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Nu fik jeg den i julegave af min kone, hun sagde hun havde købt den hos Tapeconnection så jeg ved det faktisk ikke, og mener de tager 180-200,- kr for den, men ring.. eller endnu bedre send dem en mail så finder du ud af det |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Så sent som i går aftes sad jeg med Digital Video Essentials ?!?!?!?! kunne heller ikke finde hoved eller hale i den |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |