|
links |
Besvar |
Forfatter | ||
Ken_T
Guld medlem Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
Emne: links Sendt: 11-April-2007 kl. 10:31 |
|
Hvordan laver man et link der blot skal trykkes på og hvor der ikke skal anvendes copy/paste metoden. Det lykkes aldrig for mig, skønt jeg bilder mig ind at jeg ved hvordan man gør. Jeg ved godt man bruger "tilføj hyperlink", men det virker ikke.
Som sinke for mit parti! Ken_T |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 11-April-2007 kl. 10:42 | |
Tjae - jeg bruger slet ikke tilføj hyperlink knappen eller gør noget andet specielt men skriver bare adressen i teksten eks. http://spawnweb.dk/coppermine så laves der automatisk et klikbart link uden at jeg skal gøre noget for det. Er det en længere adresse laver jeg blot en copy/paste fra adresselinien i IE explorer - altså står på den side jeg vil linke til og lave en copy af den fulde adresse i adresselinien, og laver en paste inde i tekstruden her - så laves der også automatisk et klikbart link.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
Ken_T
Sendt: 11-April-2007 kl. 10:57 | |
http://www.recordere.dk ok, det virker kun i explorer, man skal indtaste og dernæst enter i explorer, men firefox kan ikke. Redigeret af Ken_T - 11-April-2007 kl. 11:05 |
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 11-April-2007 kl. 11:07 | |
Hej Ken_T,
Jeg bruger selv FireFox, og bruger altid denne syntaks (skrives 'midt i' teksten): [_URL=http://www.recordere.dk]Link til recordere[_/URL] så får Linket dette udseende Link til recordere (undlad blot understregningen _ jeg har sat i starten af ovenstående - de var blot for at 'snyde' forum-softwaren og kunne illustrere brugen). /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
Ken_T
Sendt: 11-April-2007 kl. 11:28 | |
Ok, skal lige øve mig lidt på det
Jeg siger tak, det ville være lidt lettere hvis det var som med explorer. Redigeret af Ken_T - 11-April-2007 kl. 11:29 |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 11-April-2007 kl. 11:37 | |
Ja der er åbenbart stadig områder hvor IE er lettere i forhold til firefox.
|
||
|
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 11-April-2007 kl. 12:07 | |
Hej Ken,
Jeg har aldrig brugt 'Tilføj hyperlink' knappen før, men den ser nu ud til at fungere fint i Firefox. Først skriver du den tekst som brugeren skal trykke på i editoren, herefter markerer du teksten og trykker på 'Tilføj hyperlink' knappen. I fremkomne pop-up dialog-boks skriver du adressen teksten skal lede til, og vupti er linket skabt - simpelt, ik' En test: Recordere
Jeg lader mig ikke provokere, jeg lader mig ikke provokere, jeg lader mig ikke provokere, jeg lader mig ikke provokere, jeg lader..... IE er for.... slapsvanse og mus'omaner med sene-skede-hinde betændelse /Lars Redigeret af laursen - 11-April-2007 kl. 12:29 |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
Ken_T
Sendt: 11-April-2007 kl. 12:18 | |
Jeg prøver
recorder Ok, det sidste forslag virker, min dag er reddet. Jeg er lykkelig. (det gik da stærkt, ikke) Jamen, det har drillet så længe. Så kunne man jo også bare spørge på et forrum som dette med hurtige fornuftige svar. Tak til alle! Var da ellers lige ved at gå over til IE, men nu.... Ken_T |
||
spawn
Sendt: 11-April-2007 kl. 13:06 | |
Jeg har nu også både Firefox og IE7 installeret, men syntes egentlig IE7 klarer det meget godt nu hvor den har stjålet eks. tabbed browsing fra firefox |
||
|
||
Ken_T
Sendt: 11-April-2007 kl. 13:40 | |
Jeg så da forresten din fede side Spawn, ikke dumt! Det er et selvportræt ham der med sørøversmykket om halsen, ikke? Jamen man kan jo også se at sønnen er som snydt ud af næsen på faderen. Redigeret af Ken_T - 11-April-2007 kl. 13:45 |
||
hyldig87
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 05:28 | |
Nå når spawns side allerede er blevet nævnt... Første gang jeg lige gik ind på den nu her, og det gik op for mig at jeg brugte dit Copperdeck tema da jeg havde SE S700 tilbage i 2005 er såen noget, lækkert tema Var flittig bruger af mobildebat.dk dengang så sikkert derigennem jeg fandt frem til den dengang Redigeret af hyldig87 - 18-Juni-2007 kl. 05:29 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |