recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 32PF9830 slukker selv ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 32PF9830 slukker selv ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 32PF9830 slukker selv ?
    Sendt: 26-Marts-2007 kl. 16:13
Jeg har et philips 32pf9830 som slukker af sig selv, hvorefter det starter op igen med det samme. Det har det gjort nogle gange nu. Der går som regl lang tid imellem det sker. Og som om det ikke var nok, nu er der kommet tykke striber på min skærm. (OG DE ER IKKE FRA MATAS) Så skal jeg slukke og så er de væk. Men det sker jævnligt. Jeg har taget et foto, som er sendt til philips og der har jeg fået besked om at det skal til eftersyn. Jeg har læst om andre LCD-er fra philips der slukker af sig selv. Har i fået dette bragt iorden ? Angåede min striber på skærmen er der nogen der kender til dette ?Cry
Til top
sorenf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 19:16
Min Kammerat havde samme problem med sin 32pf9830 det vidste sig at være et scart stik det ikke var trykket ordenligt i
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 14:01
Er idag blevet ringet op af servicværkstedet. De vil sætte et nyt panel i, samt et nyt kabel ned til hdmi-stikket. Så skulle stribberne være væk. Derefter vil de opdater min software. Så skulle det holde op med at slukke af sig selv, for derefter at genstarte. Den software de vil opdatere med, er en software som kun de har, fortalte han.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu