|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() Sendt: 12-April-2007 kl. 12:40 |
Jeg håber der er en som er i stand til at hjælpe. Jeg har lige fået installeret Win Vista Ultimate. Når jeg afspiller film på min plasma, så fylder billedet kun en lille del af skærmen, nemlig helt inde midt i. Det drejer sig om 16:9 videoer.
Jeg har indstillet skærmen til 1280*720, det samme som jeg havde i XP hvor det virkede af sig selv. Hvordan får jeg videoer til at fylde hele skærmen. Det skal lige siges at forholdet i filmen er stadig 16:9 så det er ikke forvrængt, bare formindsket. |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Fylder din Windows Desktop og Media Center hele skærmen? så det kun er ved afspilning af Video der er problemer?
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Ja alt fylder hele skærmen - ved afspilning af WMA er der ingen problemer, det er kun når det drejer sig om AVI filer den er gal. Jeg tror det er et indstillingsproblem i noget dicx/xvid codec men er ikke klar over hvor.
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Afinstaller alle codec Afspil en alm DVD eller MPEG2 stream, fylder det hele skærmen? Installer nyeste version af ffdshow, fylder xvid/divx nu hele skærmen? (undersøg evt. hvad zoom står på i MCE) |
|
![]() |
|
![]() |
Det virker, optur!
Takker mange gange |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, så til næste problem - x264 filer som hedder .mkv
Hvad skal der downloades for at ed kommer til at virke? |
|
![]() |
|
![]() |
CoreAVC
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |