|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jalle2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 11-April-2007 kl. 17:54 |
Hej! Har lige nogle spørgsmål til dette tv da jeg skal have sådan et på et tidspunkt og derefter dukker der jo spørgsmål op 1. Hvad matriale er bunden af tvet (det, det står på (Den plade der går ud) på den sorte version? Har hørt det skulle være en aluminiums fod med piano lak på? 2. Jeg så 40 versionen hos merlin i dag, og der var foden (som spørgsmål 1 angår) lavet af plastic!? og der var en "metal" ramme rundt om glasrammen på tvet? Skal der være det? Det var sølv versionen jeg så! Så altså: Hvad martriale + farve type er den sorte versionen ad 46" Og skal der være en metal ramme rundt om GLAS rammen? Mvh Max |
|
max boisen
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Du skal lige være opmærksom på at der er en væsentlig forskel på billedekvaliteten mellem en 40X2000 og 46X2000 ( bare så ikke du bestiller 46X2000 ubeset ) ....
|
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
Jalle2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Ja i know! 46" versionen er meget bedre ikke? eller er det omvendt? Har den ikke S-PVA panel og Changeable Color Bezels som 40"eren ikke har eller er det noget andet den har, som 40" ikke har? Redigeret af Jalle2 - 11-April-2007 kl. 18:31 |
|
max boisen
|
|
![]() |
|
![]() |
Men vigtigst af alt: Hvad martriale er foden på den sorte versione af 46" tvet? |
|
max boisen
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Sidst jeg så det var alt i plastic undtagen glaspladen ... alle fladskærme er lavet i plastic, de fleste high-end plasma har bagpanel i formpresset stål.
Foden er typisk lavet på en base i jern, beklædt med plast for at give den sidste finish. Til sammenligning vejer foden til min 50" 11kg. Redigeret af nextgeneration - 12-April-2007 kl. 21:53 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Jeg har selv 40"-udgaven - og så vidt jeg har forstået er udgaverne totalt ens (pånær størrelsen selvfølgelig) Foden er lavet af plastic, men fuck det - en fladskærm skal da sidde på væggen Metalrammen rundt om glasset skal være der, den er altid sølv uanset farven på resten af fjernsynet. (har selv tvet i sølv, og her ser den sølv ramme totalt godt ud, jeg synes ikke det er lige så pænt på den sorte) X2000 er et hamrende godt fjernsyn - herinde er folk mest til plasma, men tjek evt. avforums.com - her er x2000 et af de mest populære tv og den "officielle tråd" er en af de mest besøgte på hele forumet. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
TÆNK testede også TV.
Der var godt nok ikke nogen i X2000-klassen, men 40W2000 & 40V2500 fra Sony var bedst og sammenlagt bedre end så gode plasma-tv som PDP-4270XD og PX60EH samt (lcd) Philips PF9731D. Det gjaldt også i 'seertesten', hvor 'lillebrødrene' var lige så gode ![]() ![]() Jeg tror ikke, du skal betvivle TV'ets performance, men det er jo nok designet, det kommer an på, hvilket du jo også er inde på... Efter min mening ER der megen plast i TV'er fra Sony, men mit ser nu godt nok ud i stuen ![]() ![]() Venligst Søren Redigeret af Breddam - 12-April-2007 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe okay! Er det så rent plast eller som nextgeneration siger: Base jern + overtrukket med plast? :) Tak for de gode svar :) |
|
max boisen
|
|
![]() |
|
kinnaj ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
ja det er som du selv siger base jern med plastic overtræk.
|
|
Du ka´ højest vinde hver gang ...
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay! Hvordan er farven på den sorte version? er der brugt en speciel lak farve eller andet? for det ser lidt anderldes "skinnene" ud på model billederene af x2000 sort Noget i ved noget om? |
|
max boisen
|
|
![]() |
|
ElGurappo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Det er sansynligvis den amerikanske udgave du har set. http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesPr oducts/650x650/KDL40XBR3.jpg Den danske udgave af x2000 i sort ser således ud og er ikke skinnende: http://www.sonycenter.dk/upload/kdl-46x2000u_headon_blk.jpg
|
|
![]() |
|
![]() |
Men prøv at se på billedet af den danske version! der skinner tv foden da? Nogle som kan bekræfte det og sige hvad type "lakering/farvevalg" der er lagt? For den sølvgrå version har da ikke samme "finish! |
|
max boisen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |