|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simon_jak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 17-April-2007 kl. 20:10 |
Hej
Nu har jeg jo efterhånden læst, at en del af jer har fået et TV af den nye Toshiba-serie. Jeg har netop i dag fået en mail fra Digitalo.de om, at mit fars tv (37C3030D) og mit eget (32C3030D) nu er på vej. Så nu har vi travlt med at få nogle ophæng til fjernsynene. Min far vil gerne have et til 37"eren der sidder helt tæt ind til væggen. Til mit 32" vil jeg gerne have en, der er en slags arme på, så jeg kan dreje TV'et lidt, men stadig så den sidder nogenlunde ind til væggen (den kan selvfølgelig ikke sidde helt ind til væggen). Mit spørgsmål er selvfølgelig så om der er nogen, som har nogle erfaringer med at købe ophæng til dette TV og hvad der passer til henholdsvis modellen i 37" og 32". |
|
![]() |
|
nohrling ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg har selv et 32" Toshiba og har købt et beslag i Hifiklubben til 499 kr. Det hænger 1,5-2 cm ud fra væggen og ser rigtigt godt ud. Spørgsmålet er så om det kan holde til et 37", som jo var det din far skulle bruge. Men ekspedienten sagde til mig, at hver skrue, der skulle holde fjernsynet kunne klare 30 kg, og med 2 af de skruer kunne det tænkes at det kunne klare en 37".
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Jeg ser selv på Vogels, men synes de er lige lidt for dyre Her kan du indtaste jeres tv mærke og se hvilke typer der passer til netop jeres tv |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det samme kan du gøre hos www.omnimount.com Du finder bl.a. deres beslag ved den danske internet butik |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |