|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rune_Frost ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 16-April-2007 kl. 21:15 |
Kan i få EGP til at virke. jeg kan kun se NU og Næste!? mvh RF |
|
![]() |
|
Bunch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Det er kun nu og efter og ikke andet - man må sige at det er lidt for en topmodel. |
|
SAMSUNG 50" 4K QLED TV QE50Q65
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
Det er desværre en elendig EPG på denne topmodel. Kun den nuværende og næste udsendelse vises, og tekstomtalen af det enkelte program kan kun vises delvis. Selv en 300 krs. DVB-T modtager gør det klasser bedre. Håber der kommer en firmwareopdatering der retter dette problem. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Rune_Frost ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Ok! Det er egentlig mystisk for tvet kan godt modtage EGP signaler osv. men der er ikke åbnet for denne funktion. jeg har fået svar fra philips og de siger at man kan prøve indstillingen UK for derover kan det lade sig gøre!! Jeg har selv lillebroeren 37PF9631D som er 99% identisk men jeg har prøvet uden held! - (atter engang ØV! mht EGP) jeg fandt iøvrigt et link hvor man kan se det virke!? http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9631d_10/37pf9631d_10 _dfu_dan.pdf mvh RF |
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
er det ikke et spørgsmål om signal-udbyderen? TDC tilbyder fx kun "nu og næste" i deres digitale pakke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg modtager kun DVB-T signaler altså fra en UHF antenne så der skulle ikke være problemer (www.digitv.dk) med EGP signalet. desuden har jeg set billige DVB-T bokse modtage signalet :-( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |