recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - jvc skærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketjvc skærme

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: jvc skærme
    Sendt: 22-Marts-2007 kl. 16:09

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=501&a mp;a mp;pf%5Fid=6067474

er dette en skærm der kan anbefales eller kan i komme med et bedre bud max prisen er 8000

hvad kan i anbefale fx fra godpris.dk til den pris på 8000

billedet skal være ok ikke sløret pga skærmen ikke kan følge med hurtige bevægelser

32" hvor mange cm er det ?

hvilken hdmi hdd recorder vil i anbefale ,max pris 4000 og gerne med så stor disk som mulig dvs 160/256 gb

Redigeret af jetdirect - 22-Marts-2007 kl. 16:12
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 21:20

Hej.

Jeg kender ikke lige den omtalte model, men så vidt jeg kan se, så er det en af de sidste nye fra JVC.

Og er den det, så skulle den efter sigende være virkelig god... Med helt nyudviklet panel m.m. og med data det meget ligner det JVC jeg selv har, (Det var nemlig JVC's topmodel i 32" serien sidste år).
Så synes jeg at det absolut ligner et TV der er pengene værd.

Mener forresten at 32" giver ca. 82 cm.

Redigeret af Pokerface - 22-Marts-2007 kl. 21:24
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 21:44
Spændende, måske skulle det være ens første flad-tv.

Er dette TV bedre end "folke-tv'et" fra Toshiba, 32WL66Z?

Hvad betyder de forskellige bogstaver i JVC's modeller? Det gør det nemmere at sammenligne...

Har den 1:1 pixelmapping?

På forhånd tak :-)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 23:58

er panasonic pv60 bedre ,jeg har fået og vide jvc skulle være de hurtigste til kanal skift fra man trykker til der er billed .

jvc har 2 hdmi porte det er vel også værd og gå efter ?

desværre har de ikke dtt så jeg ved ikke om det er dumt og købe en skærm nu med kun anolog tuner eller er det ligegyldigt .

det er vel kun sony idag der har combi tuner ?

et andet alternativ jeg faldt over hos nettorvet var :

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=501&a mp;pf%5Fid=6066619

den klare fordel er vel den har dtt tuner ,men remoten er ikke særlig køn med de klodsede knapper

Redigeret af jetdirect - 23-Marts-2007 kl. 00:39
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 06:44
Med hensyn til HDD-optager, kan JVC DR-MH300 klart anbefales.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 07:53

Oprindeligt skrevet af mortenkn mortenkn skrev:

Spændende, måske skulle det være ens første flad-tv.

Er dette TV bedre end "folke-tv'et" fra Toshiba, 32WL66Z?

Hvad betyder de forskellige bogstaver i JVC's modeller? Det gør det nemmere at sammenligne...

Har den 1:1 pixelmapping?

På forhånd tak :-)

Hej.

Bedre end Toshiba??? ... Hmmmm, den er ski' svær at svare på, især når man ikke har prøvet et Toshiba.
Men, jeg har læst/hørt om noget "brummeri" og om en dårlig Fjernbetjening til Toshiba'et... Så jeg kan sige så meget, at efter at jeg nu også har set det, så ville jeg IKKE bytte.

Hvad bogstaverne før "model-tallet" betyder, ved jeg ikke helt, men jeg vil gætte på, at det dækker over navnet på den nye type paneler JVC er begyndt at bruge... (Efter hvad jeg har forstået, så er JVC selv med i udviklingen af disse nye paneler, hvor de tidligere har måttet "nøjes" med standard paneler).
Og de afsluttende bogstaver efter "model-tallet", er bare noget med farverne på kabinettet.

1:1 Pixelmapping mener jeg at kun LG klarer... (sådan har det ihvertfald været).
Men JVC bruger en anden teknik, som efter hvad jeg har læst, skulle være lige så god, men om det er rigtigt, det ved jeg ikke, jeg bruger ikke min skærm til til PC brug.

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

er panasonic pv60 bedre ,jeg har fået og vide jvc skulle være de hurtigste til kanal skift fra man trykker til der er billed .

desværre har de ikke dtt så jeg ved ikke om det er dumt og købe en skærm nu med kun anolog tuner eller er det ligegyldigt .

det er vel kun sony idag der har combi tuner ?

et andet alternativ jeg faldt over hos nettorvet var :

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=501&a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;pf%5Fid=6066619

den klare fordel er vel den har dtt tuner ,men remoten er ikke særlig køn med de klodsede knapper

Altså nu får disse Plasma-Panasonic jo rigtig megen ros, ihvertfald herinde på Recordere.dk.
Så der er da nok noget noget om, at det er et rigtig godt Fjernsyn, det kan jeg bestemt ikke tro andet.
Men at det ligefrem er så meget bedre end de "bedste" LCD Fjernsyn (JVC  ), det har jeg lidt vanskeligt ved at se... (Om det så er mine øjne den er gal med, det skal jeg ikke ikke kunne sige, men jeg tror det ikke.)

Min erfaring med at "Zappe" er, at JVC er hurtig, ihvertfald den hurtigste "fladskærm" jeg har prøvet, og især hvis man bruger "Op / Ned" tasterne, så er der omgående billede på.
Og jeg kan ikke tro, at det er blevet ringere med på nye modeller.

Noget andet er så, at med hensyn til behandling af alm. analoge signaler, der er JVC helt suveræne efter min mening, og det bekræftes nu også i stort set alle de test's jeg har læst, hvor JVC har deltaget.

Og ja, det er selvfølgelig fint med 2 HDMI-porte, især hvis man skal bruge dem.

Er man tilsluttet Kabel-TV, har man intet at bruge en Digital-tuner til, heller ikke i fremtiden, så vidt der da gang på gang oplyses.

Sony har dobbelt-tuner ja, og der kommer jo flere som har det, og nogle med andre typer Digi-tuner end lige DVB-T.

Med den erfaring jeg har med Philips igennem årene, får du mig IKKE til at anbefale dem.
Jeg skal bare ikke ha' flere Philips Fjernsyn.

Og så lige, "Thorvald" anbefaler en JVC Recorder, den er sikkert også god, det tror jeg da bestemt, men det er jo snart en "gammel" model.  ... Men der er jo nye Panasonic'er lige på trapperne, og det bliver måske til næsten samme pris??? (Ved det dog ikke) Men det er bestemt også rigtig gode maskiner.

Redigeret af Pokerface - 23-Marts-2007 kl. 08:06
Mvh. Frede.

Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juni-2004
Point: 749
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 09:24

Jeg ved ikke hvor hurtig et JVC er til at skifte kanal, men skal det være hurtigere end mit PV60, så skal det skifte kanal før du trykker på knappen

PV60 har i øvrigt også 2 HDMI-porte.

Uanset hvad så er bedste råd når du skal handle flat-tv, at få dem demonstreret. Og ikke med en eller anden fancy HD-demo, men med almindeligt analog tv-signal og evt. en DVD. For det er ret ligegyldigt at en eller anden super-optimeret demo står fantastisk på skærmen, hvis det man reelt bruger den til 90% af tiden ser forfærdeligt ud.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 12:53

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Og så lige, "Thorvald" anbefaler en JVC Recorder, den er sikkert også god, det tror jeg da bestemt, men det er jo snart en "gammel" model.  

Ja, men jeg er tilbøjelig til at tro at det stadig er en af de bedste HDD+DVD-optagere på markedet. Men man er næsten nødt til at kende maskinerne / have prøvet nogle af de forskellige funktioner før man kan sige hvilken en man selv bedst kan lide. Fordi der er mange småting (og store ting) ved JVC'en, som jeg synes gør den til en utroligt god maskine. Med store ting, mener jeg bl.a. billedkvaliteten og 2xspeed overførsel af redigerede optagelser fra HDD til DVD-R samtidig med bevarelse af freezeless og framepræcis redigering. Og sådan er der flere ting.

JVC's fjernsyn er superhurtige til at skifte kanal. Hvis PV60 skal være hurtigere end mit LT37M60, så skal det skifte kanal før du trykker på knappen  

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 18:01
Er der noget der taler mod, at man skulle købe TV'et hos Elcity.dk, og spare 500 kr.?

http://www.elcity.dk/shop/default.asp?ProductID=LT-32A80ZU
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 19:15

Hej.

Næææ, egentlig ikke... Måske lige bortset fra, at det muligvis "kan" være parallelimporteret, hvis man er bange for det.

Jeg ved ikke om det er det, men det kan tænkes, hvis de ikke skriver noget om det.

Er apparatet det, kan det ofte ses ved, at "Dansk Manual" mangler.

Men ellers så tag en snak med Michael hos (link)> www.godpris.dk og jeg tror faktisk også godt at han kan matche "Elcity's" pris.
Og "Godpris" køber deres JVC-skærme hos JVC Danmark.

Iøvrigt er deres priser incl. levering.

Redigeret af Pokerface - 23-Marts-2007 kl. 19:18
Mvh. Frede.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 20:45

overholder god pris købeloven mht hvis produktet går istykker så skal kunden holdes omkosnings fri mhs til fragten op til butikken  ?

at prisen er incl fragt er helt fint .

så lige at god pris har jvc modellen som jeg fandt i 32" i en 37"model til 8999 findes den billigere?

Redigeret af jetdirect - 23-Marts-2007 kl. 20:46
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 22:06

overholder god pris købeloven mht hvis produktet går istykker så skal kunden holdes omkosnings fri mhs til fragten op til butikken  ?

at prisen er incl fragt er helt fint .

så lige at god pris har jvc modellen som jeg fandt i 32" i en 37"model til 8999 findes den billigere?

Hej.

Ja, det vil jeg da tro at han gør.

Da jeg købte mit, spurgte jeg om hvordan det foregik, hvis uheldet skulle være ude, og fik denne forklaring.

Det eneste jeg skulle gøre, var at ringe el. maile til dem og klage min nød.
De ville så sende mig en formular der skulle udfyldes med div. oplysninger, bl.a. hvori fejlen bestod.

Og så ellers bare pakke apparatet forsvarligt ind og vente på at det ville blive afhentet til rep... Alt sammen noget som de aut. sørgede for at bestille.

Om en 37" kan findes billigere ved jeg ikke... Men forresten så mener jeg at det er den str. Expert lige nu også har til den nævnte pris.

www.expert.dk  og så deres "fødselsdagstilbud" side "4 og 5".

Så bor du i nærheden af en Expert-forretning, kan det jo være, at du ihvertfald kan få den at se.

Redigeret af Pokerface - 23-Marts-2007 kl. 22:10
Mvh. Frede.

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu