recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 427XD Digi kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 427XD Digi kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FeTA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer 427XD Digi kanaler
    Sendt: 18-April-2007 kl. 06:24
Hej med jer

Jeg har ovenstående TV, jeg har Stofa til analog TV og en ekstern antenne til til at tage de digitale tvkanaler, fint nok jeg kan se TV2 - DR2 - DR1 - og Tegnsprogskanalen det er også ok.

Men der er en ting jeg ikke kan forstå nogle gange når jeg kommer op om morgenen har TVét selv fundet op til 80 nye kanaler på DIGI antennen, men når jeg så vil se dem kan den ikke finde dem, TVét siger kanalen ikke er i brug og intet signal, men hvordan kan det være den så kan finde dem uden man kan se dem.

Jeg ved godt at jeg kan slukke for den automatiske kanalsøgning der foregår om natten, jeg syntes bare det er mystisk med de ekstra "spøgelseskanaler"

Hilsen FeTA

Redigeret af FeTA - 18-April-2007 kl. 06:24
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 14:08

Godt med noget nyt

Stofa's Digitale spejl ligger i området  300 til 470 MHz så det er måske det Dit Tv fanger, selvom de jo er til Kabel, DVB-C    Jeg ved det ikke

For måske 1 til 1 1/2 år siden var der et Tv Philips, som slettede nogle kanaler "Fordi samme ikke kunne finde disse under kanal søgningen på det vendtede klokkeslet".

Redigeret af moho - 18-April-2007 kl. 14:10
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 14:48

Den burde ikke fange dem fra Stofa, da Pio'et har seperat indgang til den digitale tuner.

Men hvorhenne i landet bor du, jeg ved de kører tests på flere kanaler i nordjylland.

Til top
FeTA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2007 kl. 09:06
Hej igen
Jeg bor på midtsjælland
Hilsen FeTA