|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pharmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 18-April-2007 kl. 22:45 |
Et hurtigt spørgsmål. Hvis jeg nu skal have et vægophæng til min nye Sharp 46" XD1E, hvilket skal jeg så vælge. Det skal hænge fladt ind til væggen. På forhånd tak for jeres svar. Vh Pharmer |
|
![]() |
|
pharmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Ingen der har en 46" Sharp XD1E oppe og hænge på væggen?
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Du kan bruge den her: http://www.omnimount.com/consumer/product.aspx?ProductId=366 c87e3-add8-43d8-be4f-328aab22a448 Den findes også i en udgave som ikke kan tilte, den er selvfølgelig billigere. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Don P Tak for hjælpen. Den koster dog 1200 kr, for en "ikke-tilt" udgave. Er det ikke lidt dyrt for et par stykker metal? Kan man evt finde et beslag i Bauhaus, som også ville passe til min skærm, eller er det hele meget standardiseret, og kan man satse på at bare der står inden for samme vægt og tomme, så passer det? Er der nogen af de billige beslag man skal passe på, fordi de er dårlig kvalitet? |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej igen Pharmer Så har jeg fundet noget andet: http://www.selek.com/int/Kataloger/mobelkatalog_2005.pdf mener den fylder 13,4Mb hvis man henter den ned, men man kan jo også bare åbne den. Du finder noget på side 3. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
juul01 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Pharmer
Da jeg er ved at købe det samme TV ![]() Brummer dit i standby? Hvad starter dit serienr med 702, 703 osv? Hvor handlede du? Følger der det lille kabel til komponent med (har set de brugte det i hifiklubben)? Er du tilfreds med købet? Mvh Juul |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det Don P. Det vil jeg kigge nærmere på. Hej Juul01 Jeg har ikke fået det endnu, blot bestilt det fra Tyskland, så jeg håber meget at jeg snart får det. Det skulle være blevet sendt i tirsdags. Når det (forhåbentlig) kommer, skal jeg nok se om jeg ikke kan besvare dine spørgsmål. Pharmer |
|
![]() |
|
juul01 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Pharmer
Det lyder godt. Hvilken butik handlede du i? Jeg overvejer Digitalo.de. Mvh Juul |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |