|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() Sendt: 19-April-2007 kl. 09:51 |
Hej, Jeg søger et videoredigering program som jeg kan bruge på min pc. Jeg har netop nærstuderet Apples Final Cut Pro 6 på deres hjemmeside. Men jeg har absolut ikke råd til at give 10.000,- for et stykke software til privat videoredigering. Jeg skal også kun videoredigere i sd format og ikke hd. Er der nogen der kan give et godt bud? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
![]() |
Produkterne fra Womble og Videoredo er særdeles nemme, stabile og hurtige at anvende og de fås til rimelige priser. Gratis prøveversioner på producenternes hjemmesider. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej... Prøv at kikke på dette, et af de bedste: http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/download/tda3.html |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Det handler nok også om hvilket format du vil redigere.
Hvis det er mpeg2, vob, ts og MCE formatet, er programmet Videoredo virkelig godt. Det kan selv finde reklamer og markere dem. Findes ikke bedre eller lettere tror jeg. |
|
![]() |
|
harmon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg har brugt Adobe Premiere Elements 2.0 til redigering af DV format, den har mange muligheder og er samtidigt let at bruge. Væsentligt mere stabil end feks. Studio.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |