|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aslund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 21-April-2007 kl. 18:46 |
Hey, jeg er på udkik efter et nyt TV, men ved ikke helt hvad jeg skal
gå efter. skal være 28-32 widescreen og koste omkring 6000kr, max.
7000kr, har I nogle bud?
Er selv fristet til at købe Philips 32PW9551/12 (32" CRT TV), har ikke så meget erfaring med LCD/Plasma, så kender ikke så meget til det, findes der nogle godt i denne prisklasse eller er CRT er bedre valg? mvh. Sebastian Aslund |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Aslund og velkommen til. Kan du oplyse hvad du primært skal bruge dit nye tv til? F.eks. er det primære formål film. tv i almindelighed, eller includere dit behov også en hel del PC spil? |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej Aslund, og velkommen til forummet. Det er jo ikke mange penge du har afsat til formålet. Og til de penge, vil jeg ud af alle dem jeg selv kiggede på, da jeg selv skulle vælge et LCD, stadig væk nok vælge et JVC, når vi er nede i den str. TV. Redigeret af Pokerface - 21-April-2007 kl. 22:11 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Aslund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Skal bare bruges til at se kabel-TV, om billedrørs-TV er gammeldags ser jeg desværre ikke som et godt argument til en fladskærm, ønsker at få det meste ud af de få penge jeg har som studerende :P
Pt. hælder jeg mest til et billedrørs TV da de fladskærme jeg har set på imponerer mig ikke, men vil se om jeg har overset noget mht, fladskærme. |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
et sony KDL32-u2000 med digital tuner til ca.6.500 i bilka et rigtigt god tv til prisen, det kan jeg anbefale |
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hvad med JVC LT-32A80ZU Pris omkring 6.500 skulle vist være godt til analoge signaler se tråden: http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22925
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |