|
Min LiteOn DVD fryser - hjælp! |
Besvar |
Forfatter | |
bobo64
Ny bruger Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Emne: Min LiteOn DVD fryser - hjælp! Sendt: 07-Februar-2004 kl. 08:08 |
Hej. Jeg har lige fået en Liteon dvd optager, men når jeg optager på Memorex +R 1x-2,4x så fryser billedet og der bliver ikke optaget noget. Nogle gange fryser hele maskinen, og jeg må hive strømmen fra for at få gang i maskinen igen. Kan det være hastigheden på dvd skiven der er for langsom eller ? |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 07-Februar-2004 kl. 12:49 |
Hej bobo64 Umiddelbart lyder det som en dårlig recorder (en bytter). Men prøv med et andet fabrikat DVD skiver, gerne DVD+RW så de kan genbruges til andet bagefter. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
bobo64
Ny bruger Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 07-Februar-2004 kl. 14:03 |
Hej Lars. Er pakket sammen klar til en retur. Liteon lyder for mig som et dårligt mærke. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 07-Februar-2004 kl. 14:26 |
Hej Bobo LiteOn er er amerikansk mærke, som hidtil mest har været kendt for DVD drev og brændere til PC. Deres varer ligger prismæssigt i den billige ende, men kvaliteten plejer vist ellers at være ok. Men DVD recorderen har de vist lidt begyndervanskeligheder med. Jeg tror dog ikke man skal afskrive dem helt, måske deres næste model er fri for børnesygdomme. /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
snowatom
Bruger Oprettet: 04-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 234 |
Sendt: 07-Februar-2004 kl. 18:31 |
MMMmmmmm Her kunne jeg jo så også starte forfra med mine oplevelser P.S. kig her for mere info: snowatom Redigeret af snowatom |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |