Hey hey
Jeg købte for nylig denne DVD afspiller og har en Yamaha HTR-5830 reciever.
DVD'en er tilsluttet til mit PX70 med HDMI, og med toslink til recieveren. Men jeg sys altså der er en lille smule forsinkelse på lyden, og hvis jeg skruer op for lyden på TV'et (der går gennem HDMI) kan jeg os høre de ikke falder helt oven i hinadnen.
Jeg prøvede så min anden DVD-afspiller (Yamaha DVD-S557) og satte den til med toslink os. og her var der ingen forsinkelse, som jeg ku se og høre det. Så i mit hoved udelukker det at det er recieveren det drejer sig om.
Jeg har så et par spørgsmål til det.
1) Lidt off-topic men hvilken at de 2 afspillere giver bedst billede? Jeg købte Thomson'en fordi den havde HDMI og det havde Yamaha'en ikke. Hvis yamaha'en er bedst hvordan bør jeg så tilslutte den? high-end component eller scart?
2) Hvad kan den forsinkelse på Thomson'en skyldes? HDMI & toslink kablerne jeg benytter er begge ca. 1,5m.
3) Er der en ekstra service menu på den thomson hvor man eventuelt kunne indstille noget delay? Mener nemlig at jeg kom ind i en mere avanceret menu da jeg lavede den kodefri, fordi jeg kom til at trykke forkert :P
Redigeret af hyldig87 - 24-April-2007 kl. 09:32