|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() Sendt: 24-April-2007 kl. 12:45 |
http://www.engadget.com/2007/04/23/blu-ray-disc-one-million- served/
Redigeret af Mike S. - 24-April-2007 kl. 12:45 |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
det er mange
![]() |
|
![]() |
|
mmvpetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Ja men hvad skal man ellers bruge en Playstaion 3 til for der er jo´ ingen gode spil Nå men når det så er sagt er det da ganske pænt med 1 mill efter så kort tid på markedet. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Hmm synes ikke det er så imponerende hvis man tænker på at det er lige efter PS3 udkom. Hvis alle PS3 ejere køber bare en enkelt film, så er det næsten den million. Det siger jo intet om hvor godt eller udbredt det er. |
|
![]() |
|
mmvpetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg kan også bedre lidt HDDVD bibihest Nå men tror den kommende julesæson vil give os svaret på fremtidens format. Underwold Evolution is out on HDDVD, fik lige bestilt den i spanien. Godt man ikke er regions-bundet som Blu-Ray folket men at man har muligheden som forbruger for at købe film i USA såvel som i EU og afspille dem
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Nu er det jo langt fra alle BD film, der har regionskoder.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Har skam ikke noget imod BD, men havde da hellere set HDDVD vinde, men det tror jeg ikke helt på. Synes bare ikke 1 mio BD film er noget specielt at skrive om. Det havde været noget andet hvis hver eneste BD ejer havde købt 5 film fordi det var så imponerende, men det tyder det jo ikke på folk gør (altså køber så mange lige med det samme) |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Det viser jo bare at ikke alle PS3 ejere bruger den til film.
Men hvorfor ser du helst HD DVD vinde? HD DVD er jo skyld i at der egentligt er en formatkrig i dag. PS: I årets tre første måneder blev der solgt 359.300 HD DVD - det er jo heller ikke meget per afspiller (inkl. Xbox 360 add ons), og de er trods alt alle købt for at se film. Redigeret af lunddal - 24-April-2007 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Så længe der stadig er en prisforskel på 60-70 kroner imellem en Blu-ray og en HD-DVD disc, så er jeg ikke spor i tvivl om, hvilket format jeg helst vil støtte med mine surt tjente skilinger. ![]() Redigeret af musicus - 24-April-2007 kl. 15:06 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Det siger da lige præcis noget om hvor udbredt det er. Er der da noget i vejen for, at folk bruger deres Blu-Ray afspillende PS3 til at afspille film de køber? Det er salg af film og afspilning på en godkendt afspiller, så jeg kan ikke helt se, hvordan det skal være en negativ ting, eller hvorfor det ikke skulle sige noget om udbredelse. At Samsung og alle de andre LCD-fabrikanter sælger tonsvis af LCD TV siger jo heller intet om hvor gode (eller rettere, dårlige) de er, men når vi snakker Blu-Ray <-> HD-DVD er det jo efterhånden bevist, at det er er nogenlunde lige godt. Det er oftest ligemeget hvilket format man køber en film på; man får den samme, oftest, høje kvalitet. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Så vidt jeg kan se er priserne da ens på de film der udkommer på begge formater. Nå ja, på nær de HD-DVD udgivelser der er på det fjollede combo-format, hvor HD-DVD er dyrere. Og Babel på BR er lige pludselig billigere hos Axel. Sidst jeg tjekkede var det samme pris. Scanner Darkly koster fortsat det samme. Og der kommer mange nye, billige Blu-Ray film hele tiden. Jeg gav 125,- for en canadisk T2 ![]() Eller mener du, at det er Blu-Ray du helst vil købe? Redigeret af Naiera - 24-April-2007 kl. 21:30 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Jeg har netop købt 5 BluRay film fra Amazon.com - alle er region free:
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |