|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 25-April-2007 kl. 08:28 |
Jeg har lovet at hjælpe en ven med at finde et stort 42" fjernsyn, altså et der ser ud af noget på en væg. Vi var ude og kigge i forretninger igår og faldte over et Philips 42PF7621. Det havde den størrelse som han søger så jeg ville høre om der var andre fjernsyn i samme klasse? Det skal være LCD, det har han bestemt da det primært også skal bruges som computerskærm, duer phillipsen til det? |
|
![]() |
|
NinjaZee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Jeg ved godt min post ikke er til nogen hjælp...... men hvorfor vil han have et "stort" 42" TV? Som jeg har forstået det mener han ikke at en størrelse på 42" diagonalt på panelet er stort nok, og gerne vil have et TV hvor kassen fylder ekstra meget udenom? Det giver da bare ikke rigtigt mening. Men ja hvis det er tilfældet laver Philips nogle TV som fylder meget ift. panelets størrelse. Hvis man lige hoppede tilbage til den rigtige verden, hvorfor køber han så ikke bare et 50" TV, så får han også et stort billede?
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Det er nu primært fordi han går meget op i indretning og han mener det er skideflot med en stor ramme. 42" er stort nok tv'et skal bare være som et møbel hvis du forstår, altså dominerende. Så meget gerne højglanssort. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "Dikki". Stor sort plast-kasse i højglans... Kan han godt lide at gøre rent, for den vil da nærmest virke som en magnet på støvet i rummet, når den er først er blevet godt statisk opladet. Nå men, jeg kender INTET til Philips LCD-skærme. Fik du forresten selv handlet forleden dag??? Redigeret af Pokerface - 25-April-2007 kl. 08:51 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal lige ha accept af kæresten så bestiller jeg, sammen med tilhørende JVC surround
![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Nååå ja... I tyskland eller??? |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Nej skam ved Michael :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå okay. Held og lykke med det. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak :D Hvis der er nogen der har forslag til en skærm med de kriterier jeg har stillet så sig til :) Gerne flere billeder af denne: Phillips 42PF7411 Redigeret af dikki - 25-April-2007 kl. 09:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. En egenlig test er det ikke, men det er brugernes erfaringer der danner grundlag for resultatet på denne hollandske side, og her kan I se hvad hollænderne mener. http://www.kieskeurig.nl/product/D5A9CAE10DE684F8C1257169003 04B76.htm http://www.kieskeurig.nl/product/7C4EF341630C150EC1257203005 3BFD4.htm "7411" er dog kun bedømt af en enkelt person, sååååå. Redigeret af Pokerface - 25-April-2007 kl. 09:23 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
/morten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Den fås kun i 40 eller 46 tommer og er ganske dyr mens Sony X2000 har en flot ramme af glas. Vær dog opmærksom på at nogle af sonys tv er plaget af ujævn bagbelysning - aftal evt. med forhandleren at tv'et kan returneres hvis uheldet er ude. |
|
![]() |
|
![]() |
Det bliver for dyrt mener han. Max prisen i danmark skal være 15000.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |