|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 25-April-2007 kl. 13:10 |
||
Hejsa Jeg er også på nippet til at hoppe på fælleskøbet. Har været i TC og se på Pioneers tilsvarende model og blev posivt overrasket. Kan PX70 levere samme billedekvalitet? Hvordan med en C/digi tuner. Den har den ikke, eller? Hvad skal jeg gøre når det er TDC kabel man har, for at få digital signal? Har I fundet ud af om DMR-EG67 kan afspille dvd audio i 5:1? Skal jeg overveje anden skærm hvis jeg nu siger jeg max vil ofre 15k? Håber på lidt hjælp.... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Selector... |
|||
![]() |
|||
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() |
||
Ja men, troede ikke de solgte den selector mere... Ligger der ikke digitale signaler på DR1 og TV2 så man ikke behøver selector til dem? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Ork jo, Selector lever skam i bedste velgående, og er specielt aktuel hvis du har et fladskærmsTV. http://privat.tdc.dk/tv/kabel/ DR1 og TV2 ligger ikke digital på TDC Kabel (hvis man ikke har Selector). Så skal du have en antenne og DVB-T tuner. |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Det er kun HD selectoren de ikke sælger. Den alm. selector har de stadig
|
|||
![]() |
|||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
||
Det er ikke helt rigtigt. DR1, DR2, TV2 samt Tegnsprogskanalen kan jeg da fange med mit Loewe tv, via den indbyggede DVB-C tuner. Uden kort eller læser i. |
|||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Lyder mærkeligt, men det er da muligt man kan modtage de kanaler også på Selector, uden kort i Selectoren. Det er så din DVB-C modtager som "leger" Selector. Nu gik spørgsmålet jo også på om han kunne modtage DR1 og TV2 digitalt via TDC Kabel med et PX70. Det kan man ikke. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er ærgeligt at der ikke kan laves et standard C-tuner til TDC-kabel. Men ok, de skal vel hive lidt flere penge ud af folk. Men er signalet i TDC kabel godt nok til denne skærm? På mit gamle CRT står det rigtig godt. Jeg er den første på strengen lige efter fordeler boks/amp. |
|||
![]() |
|||
Falcen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Det er min erfaring at det er ikke nok med analog signalet på kabelnettet, uden en Sagem 60 digital dekoder. Den koster 599kr.og der er et årligt kortgebyr på 200 kr. |
|||
Med venlig hilsen
Falcen Panasonic TX-P50V10E Panasonic DMP-BD60EG-K Panasonic DMR-EH68 Yamaha YSP-3000 Soundbar |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Signalkvaliteten er vist meget forskelligt rundt omkring. Hos mig er den perfekt, og helt OK til et godt fladskærmsTV. Men, har også set eksempler på elendig kabelTV kvalitet, hvor det helt sikkert vil give et elendigt billede på en flad. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, tak for svarene... Jeg må se hvad jeg kommer frem til af tv. Men Pana'en tiltaler mig, bla pga prisen. Ligeledes en dvd recorder dertil. Der er ikke andre flade jeg skal holde udkig efter? Og hvordan med DVD audio i 5:1? |
|||
![]() |
|||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
||
Hvor jeg bor (i Bjerringbro) sendes DVB-T også ud i TDC kabelnet.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |