|
Selector har fået en lille?? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
J.F.L
Guld medlem Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
Emne: Selector har fået en lille?? Sendt: 15-November-2004 kl. 12:51 |
Er der nogen der ved hvad forskel der er på den gamle Selector, og så den nye 'lille'? Jeg synes ikke der er meget hjælp at hente på TDC's hjemmeside. Mine eneste erfaringer med Selector var da jeg for 3-4 år siden lånte en - jeg blev hurtigt træt af den fordi kanalerne ikke kunne placeres som man havde dem på TV'et, den var længe om at zappe osv. Er den blevet bedre med årene? |
|
_him_
Ny bruger Oprettet: 15-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 15-November-2004 kl. 13:03 |
"Er den blevet bedre med årene?" Tror det ikke. Da jeg i sin tid købte min, ringede jeg til TDC og fortalte om de fejl jeg observerede. De svarede, at der ville komme en sw upgrade. Den er ikke kommet endnu selv om der er gået flere år. Jeg er dog ikke så naiv at tro, at de på noget tidspunkt havde tænkt sig at komme med en sw-opgradering. Jeg har lært at leve med bug'sene og de irriterende lange ventetider - men sikke et skodprodukt mht software... Håber den nye er bedre. |
|
Henrik_B
Bruger Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Sendt: 15-November-2004 kl. 13:32 |
Bedste forbedringer er at der nu er mulighed for 5.1 surrround lyd, hurtigere processor, mulighed for at time optagelser 6 stk hvor der auto skiftes kanal og er auto kommunkikation med DVD/video-optager.
|
|
/Henrik
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 15-November-2004 kl. 14:25 |
Mine oplevelser med den nye selector.
|
|
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Sendt: 15-November-2004 kl. 14:50 |
Jeg har lige købt den, og er ganske tilfreds. Har dog et spørgsmål: Skal det være et 3,5mm. mono eller stereojackstik? Har købt et kabel med et mono stik, men jeg får ikke lyd igennem Hvad siger I andre? |
|
reiler
Bruger Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Sendt: 17-November-2004 kl. 20:56 |
Hej Er det muligt at lægge kanalerne i en selvvalgt rækkefølge ? Michael
|
|
mvh
Michael |
|
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Sendt: 18-November-2004 kl. 05:57 |
Ja. Du kan bare ikke ligge den samme kanal ind flere gange.
|
|
Hansi 30
Ny bruger Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 26-November-2004 kl. 19:33 |
Jeg har for kun 3 måneder siden anskaffet en selector for et canal plus abonnement og er lidt træt af at der nu kommer en ny med digital lyd, især da man kan "vælge" om vil have den gamle eller den nye på det samme tilbud som jeg benyttede. Nå det er der ikke noget at gøre ved, men jeg ville lige høre om der var nogen der havde problemer med undertekster på Canal + film 1-2 og om de er løst med den nye selector. jeg må selv tænde og slukke min selector flere gange om ugen fordi at underteksterne forsvinder. jeg har prøvet at ringe til selector service men de ved som sædvanlig ikke en huende høstblomst om noget som helst. |
|
BorreBoy
Sendt: 28-November-2004 kl. 12:37 |
Jeg har ingen problemer med undertekster på den nye
|
|
bcman
Bruger Oprettet: 19-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Sendt: 28-November-2004 kl. 17:52 |
Jeg oplever samme problem m. at undertekster forsvinder på canal digital film 1 & 2 på den "gamle" selector. Andre gange kan den finde på at lave en komplet reset - vågner godt nok på den sidst valgte kanal igen - MEN UDEN undertekster ! Ikke smart når man har sin DVD optager igang. Spørgsmål til dem som har den nye Selector : Husker den at man har valgt undertekster, når der skiftes imellem f.eks. canal digital film 1, 2, C more film ??? Eller skal man som den gamle - IGEN vælge tekster på når man skifter fra den ene kanal til den anden - håbløs måde at gøre tingene på efter min mening. Er der iøvrigt 5.1 kanals lyd output på den nye ? mvh |
|
Keld
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
Sendt: 29-November-2004 kl. 13:07 |
Hej bcman. Jeg har også haft problemet med manglende tekster på TV 1000's kanal 1001.(har den gamle Selector). Jeg fik oplyst, at jeg skulle trykke på LUK-tasten. Og det hjalp. Keld |
|
p-HD
Bruger Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
Sendt: 29-November-2004 kl. 13:19 |
Nogen, der endnu har haft nogen erfaringer med "den lille", når vi taler om timer-optagelser? Hovederne inde ved TDC påstår jo, at "den lille" nu kan styre timer-optagelserne på ens DVD/HD-optager, fx via ext. link funktionen på pana's DIGA-serie. (se side 21 i den engelske manual for Panasonic DMR-E85 - Hent pdf'en her) |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |