|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasmik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 25-April-2007 kl. 16:13 |
LE-46M86BD
Kan se at over 40" så er der 15000:1 kontrast forhold, lyder da ok.. Har læst noget om at samsungs Fuld HD skærme ikke var helt optimale til at vise i 1920x1080 noget med de klipper billedet, skal man holde lidt igen med deres skærme? |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Glem ALT om Samsung`s kontrast opgivelser.....de er noget for sig selv.....og så kalder man det bare "dynamisk"kontrast.Den "reelle" værdi ligger vel nærmere på de 1000 vil jeg tro Er høj kontrast vigtigt for dig,så er det et PLASMA du skal have....men det er jo en helt anden snak. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
/morten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Jeg vil anbefale dig at læse anmeldelsen der ligger på hdtvtest.co.uk, tage ned og se det med egne ønje i en butik og ellers læse lidt på avforums.com hvor der efterhånden er mange ejere af tv'et der poster. Jeg så selv tv'et i fona i Roskilde og jeg synes billedet stod rigtig flot. Som en sjældenhed blandt lcd-tv er tv'et i stand til at vise noget der ligner ægte sort - dog på bekostning af lidt detaljer i de mørke områder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |