|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 25-April-2007 kl. 17:06 |
|
Hej Alle Fælleskøb tilbud Gallo 5.1 surroundsæt: bestående af 5 stk. Nucleus Micro i mat sort, hvid eller mat sølv, 5 stk. vægbeslag samt tilhørende 100W TR1 aktiv subwoofer.
![]() Micro & TR1 subwoofer
![]() Læs mere på www.roundsound.com eller på www.anthonygallo.co.uk.
Betingelserne for et fælleskøb er at vi kan samle interesserde til mindst 10 sæt samlet, med valget imellem de 3 farver (mat sort, hvid eller mat sølv).
![]() NB. Målebåndet viser tommer Prisen på Fælleskøb oplyses ikke her endnu. Men vejledende pris er 10.975,- og prisen på Fælleskøb vil være god i forhold til denne. Det er iøvrigt meget sjældent at disse eftertragtede højttalersæt overhovedet tilbydes med rabat.
Men er der nogen interesserede?
Giv din stemme her: Interesseret i et Fælleskøb af Gallo ?
/Lars Redigeret af Lars - 27-April-2007 kl. 16:36 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
|
Jeg kunne godt være interesseret. Bare ærgeligt der ikke er mulighed for at vælge Gloss Black og Wine
![]() Redigeret af Peoke - 25-April-2007 kl. 21:29 |
||
But did you die?
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej Lars - måske du bør sætte "reklamen" for interessen for dette fælleskøb op på forsiden. Som du ved vil tråden på no time forsvinde i mængden
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
JERA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Jeg og ikke mindst min kæreste, kunne sagtens være interesseret - lidt afhængig hvor fin en pris der kan skaffes - har kigget lidt på at hente nogle i Englang, men er aldrig kommet videre med projektet. Ydermere er jeg samtidig blevet interesseret i KEF's HTC 3005 højtalere til nogenlunde samme pris, og med forventeligt lidt større lydmæssigt udbytte. Og så er subwooferen jo næsten smuk!
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle Jeg glemte at oprette en afstemning - den er nu i: Interesseret i et Fælleskøb af Gallo ?' /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Subén ligner en gris!
![]() |
||
![]() |
||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Kan de noget de kære små, eller ser de bare godt ud? Budgettet passer fabelagtigt med den umiddelbare pris på 10k.
Kan de fungere som stereohøjtalere, eller ville det være en tabt sag? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Glemte et link til T3
Her kommer min viden til kort. Kan andre hjælpe ? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
synes det er lidt svært at svare på når man ikke kender prisen?
|
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Umiddelbart rigtig interessant. Nogen der har erfaringer med dem. Har KEF 2005.2. |
||
![]() |
||
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
|
"Kan de fungere som stereohøjtalere, eller ville det være en tabt sag?"
Ja, det KAN de godt, men det er bestemt ikke optimalt. Tendens til en meget tynd lyd med udpræget manglende bund. Ville nok også være første gang at en så lille højttaler ville kunne give en fuldtonet lyd fra sig. |
||
![]() |
||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Hvordan tilsluttes de?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |