|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simon_r ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 26-April-2007 kl. 18:12 |
Nu havde denne fantastiske serie jo release på div. medier her d. 24, men nogen der ved hvor man kan få fat i den på Blu-Ray R2?? har været inde på amazon.com og kigge, men kan ikke se om det er R1 eller R2, da Blu-Ray jo er regionskodet. Håber i kan hjælpe. mvh simon_r |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
På Amazon.com er det selvfølgelig region A.
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Den fås da også på amazon.co.uk, men her står der heller ikke noget om region. Ligesom der findes DVD uden regionskodning (0), findes der vel også Blu-Ray uden - kun et vildt gæt. Men det er da underligt at de ikke skriver det /Nils
|
|
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Hej simon_r! Planet Earth udgives i første omgang kun i Nord -Amerika, så jeg ville nok være lidt tilbageholdende med at bestille BR versionen!! Jeg har selv bestilt den på HD-DVD som ikke er Regionskodet! BR er vist altid regionskodet! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Nej, BR er ikke altid regionskodet. Her kan du se en liste over dem der her kodede, og dem der ikke er. Jeg købte Kung Fu Hustle i dag i Stereo Studio, og den virker, som listen også skriver, fint på min japanske PS3.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Mega godt link....takker!!! Warner´s udgivelser er tilsyneladende uden kode..!! Warner er jo distributør af Planet Earth, så mon ikke den spiller i Europæiske maskiner?? Edit: ved nærmere kig kan jeg se at den er klassificeret: All Regions!! Redigeret af Pede8000 - 26-April-2007 kl. 19:39 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
simon_r ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
ok. tak for svarene. Tror jeg venter lidt til der kommer en decideret R2/B udgivelse, ville jo være trist hvis den version der er ude nu ikke kan afspilles på min EU PS3. Redigeret af simon_r - 26-April-2007 kl. 21:26 |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen, du kan roligt købe en titel der ikke er regionslåst..!! Det er iøvrigt kanon at $-kursen er så lav.. 69,95 for Planet Earth er da et fund..! Jeg glæder mig !! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |