|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() Sendt: 26-April-2007 kl. 22:30 |
|
Jeg var lige en tur forbi Fona på Strøget... og de havde fået et stativ med lidt Blu-Ray film på.
Alle film stod ti l 299,- pr. stk. Jeg har personligt lidt mere fidus til HD-DVD, men for 299,- kommer de ikke til at sælge mange film. Hvis Sony har sat vejl. pris til 299,- (som Fona normalt følger) kan de godt glemme alt om at vinde markedsandele. |
||
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
CeeOOH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Så må vi håbe at Sony har været så listige at udse sig en større målgruppe end dig
[ |
||
![]() |
||
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
|
Det var sq dejligt du oprettede en konto for at komme dem de guldkorn. |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
||
CeeOOH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Jeg må hævde at du åbnede for ballet
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg stødte måske dine følelser ved at mene at de samme film, der på DVD står til 49,- under 10 meter fra Blu-Ray reolen bliver svære at sælge til 299,- ???? ![]() Redigeret af DrRetina - 26-April-2007 kl. 23:08 |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
[/QUOTE]
Det ved jeg nu ikke lige. Bare fordi man kan købe en kia picanto til under 100k betyder jo ikke ligefrem at mercedes har drejet nøglen om. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fed analogi.. Not. Velkommen til recordere.dk ![]() |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Danmark betyder også nul og niks som marked, især her i starten, men trods de nærmest ekstreme priser bliver der altså solgt en film her og der, selvfølgelig på grund af PS3'en. Jeg købte selv Kung Fu Hustle i dag.
Blu-Ray fører stadig på antal film solgt. |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Er det ikke ligemeget hvem der fører.
Jeg ville da være svært ked af det, hvis jeg ejede en Blu-ray afspiller, og mindre end et år jeg havde købt den, fik af vide, at der nu var nye specifikationer på Blu-ray, og at min afspiller var afskåret fra disse features. Jeg har både Blu-ray og HD-DVD, og forskellen for den almindelige forbruger er ikke eksisterende. Derfor er det pris og udbud, der i sidste ende bestemmer hvem der vinder. Check hvor mange der har surround hjemme i forhold til DVD afspillere, så om de kan spille 5, 7 eller 100 kanaler er ligemeget. Folk fik først DVD afspillere i stor stil, da de kostede 249 kr. i Netto. Jeg tror desværre ikke der kommer en vinder, ikke så længe at filmselskaberne er så uenige om formatet også. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, men glem alt om format-krig et øjeblik. Jeg mener det er totalt urealistik at sælge film til 299,-. Jeg forstår ikke at de har prissat dem dyerer end "full price" DVD'er. Det kan godt være der ryger en hist og her, men det holder ikke i længden. |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|
Så lad være med at sammenligne pærer og bananer!! Fordi at 50kr bunken af film står ved siden af 200kr+ DVD'er betyder jo altså ikke at de ikke sælger dem heller!? |
||
![]() |
||
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
![]() |
|
Uhhh, de fører med ca. 2000 film ![]() Link til artikel Blu Ray vs. HD DVD |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |