|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 24-April-2007 kl. 16:13 |
||
i den nye tilbuds avis fra daglebrugsen gældende for29 april til 31maj er der et jvc 32" lcd tv i x design
hvad hedder denne model ,den er ikke kommet på nettorvet endnu .
er den bedre end 32da8zu som også har dtt tuner indbygget
hvad er jeres mening om sølv og sort i farven på tv .
|
|||
![]() |
|||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||
Hej. Den nye "Dagli-avis" er ikke kommet hos mig endnu, (kommer nok først i morgen) så jeg aner ikke lige hvilket JVC der er tale om. Men har du modelnummeret, så kan det da sikkert lade sig gøre at finde noget om det. Sølv og sort sammen i kabinettet??? ... Tjaaa, smag og behag er jo forskellig, men jeg synes det er rigtig pænt... Mit "JVC 32X70BU" er også i sølv og sort, og det er nok noget jeg vil savne lidt, når jeg får mit nye Panasonic, der er helt i sort, for jeg hader "sorte kasser". |
|||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
der står ingen model nummer . der står bla dynapix hdmi ver 1.3 2stk stik der er dtt tuner i |
|||
![]() |
|||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||
Hej igen. Okay, de oplysninger er jo nærmest standard på de fleste af modellerne idag... Er du sikker på, at det ikke er en "DA8" ??? ... Hvad koster den??? |
|||
Mvh. Frede.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
der står x design på reklamen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hmmm, siger mig ik' så meget, desværre. Men jeg har et link til JVC, og så kan du se om du kan finde den der... Der er nemlig kommet rigtig mange nye modeller her i foråret, jkeg var lige omme og kigge, og her er linket. |
|||
Mvh. Frede.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
den ligner
udfra billedet . så det ser ud til det er den samme model som jeg i forvjene kigger på lt32da8zu blot i sort |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okay, ja netop, så er det jo den samme, som du spurgte om i dit første indslag også, bogstaverne efter tallet, er kun farvekoden på apparatet SU = Silver og ZU = Sort og BU = Silver/Sort. Og til prisen, skulle det være et udmærket TV, med en rigtig god billedkvalitet... Søstermodellen uden Digi-tuner (A80-modellen) blev forleden anmeldt flere steder, og der fik den betegnelsen "bedste køb" set udfra billedkvaliteten. Redigeret af Pokerface - 24-April-2007 kl. 18:58 |
|||
Mvh. Frede.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
så kom den på nettorvet samme pris som lt-32a80zu 6995 men blot med dtt tuner http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=501&a mp;pf%5Fid=6068127 det ender nok med denne i sølv selvom den nu helst skulle være i sort
men godpris.dk kan man ikke regne med ,de er lidt for useriøse ,de hverken vender tilbage eller svarer kunden på sine forespørgelser . og de vil helst ikke svare på mail så kunden har noget på skrift så de kan ikke anbefales og ligge sine penge hos .
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej igen du. Okay, held og lykke med det så. Men at www.godpris.dk skulle være useriøse... Det er godt nok første gang jeg hører det i alle de år jeg er kommet her på Recordere. Ihvertfald er det IKKE det indtryk jeg har af "God Pris". Redigeret af Pokerface - 27-April-2007 kl. 08:15 |
|||
Mvh. Frede.
|||
![]() |
|||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
Jeg har netop skrevet til godpris.dk pr. mail hen over formiddagen, dags dato, for at få en pris på et tv. De var hurtige med svar og gav mig et godt afslag på deres pris af tv´et. Bare ikke godt nok i forhold til en anden forhandler, desværre, da jeg hellere vil handle med dem end den anden forhandler, men når man kan spare 500 kr. på en vare til 10.999(går 2000 ned i pris) i stedet for 11.499(går 1500 ned i pris) så syntes jeg, at den plov er værd at tage med… Men hurtigt svar fra godpris.dk det skal de ha´! Redigeret af HarBrug for 32 - 27-April-2007 kl. 12:48 |
|||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|||
![]() |
|||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
||
Hej Jetdirect Vi gør alt hvad vi kan for at svare hurtigt, men jeg skal da ikke garantere 100%, at der kan falde mails igennem som vi ikke får svaret på - men hvem kan det? Med hensyn til at vi ikke vil svare på mails "så kunden har noget på skrift " er det noget vrøvl, jeg og de andre i butikken foretrækker, at svare tilbud retur via email så er der ingen problemer med at finde tidligere tilbud frem og huske de aftaler som er indgået. Med hensyn til priser, så forsøger vi at leve op til navnet Afslutningsvis vil jeg sige hvis man evt. synes at mail korrespondancen ikke går stærkt nok så tag telefonen og ring vi sidder ved telefonen fra 9-18 ugens 5 dage. |
|||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |