Jeg er eftrhånden rigtig godt tilfreds med mit VISTA MCE mediacenter og jeg optager på livet løs i MPEG format.
Min tuner en Digi-tv tuner fra Sandberg, og jeg kan optage i MPEG via Jukebox (Sandbergs eget software) og gennem MCE.
Når jeg optager (via Sandbergs Jukebox) i .ts filer, ser alt ud til at gå problemfrit men når optagelsen skal stoppe så kommer den og siger "Der er fundet et ugyldigt argument". Jeg kan kun komme videre ved at slå programmet ned - og jeg mister optagelsen. DAMN!!! I visse tilfælde popper der en besked op fra toolbaren, der siger at et program vil ændre farveindstillingerne, men jeg ved ikke om det er relateret.
Problemet opstår uanset om det er en planlagt optagelse, timeshift eller ved at jeg aktiverer Record knappen.
Jeg mener, at det har virket, da jeg testede det lige da jeg havde købt tuneren, -. men jeg er efthånden i lidt i tvivl.
Ok - er der nogen der kan gennemskue, hvad der går galt - eller i det mindste kan fortælle mig om der en log fil e. lign, hvor jeg kan se hvad der går galt?
Mit set up er en HP Entertainment laptop, 1 GB ram, Dual core og Nvidia7600 grafikkort (opdateret til vista driver). tuneren er sandberg digi tv (og jeg har opdateret til en vista driver)