|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 26-April-2007 kl. 16:33 |
|
Jeg har et HD DVD Xbox 360 drev, som jeg gerne vil bruge i mit nye HTPC. Skal det sættes til USB porten, eller kan jeg decideret sætte det som internt drev? Der var nogle problemer med lyder på HD DVD med Xbox 360, men er det selve drevet eller Xboxen der kommer lydopdatering til? |
||
![]() |
||
Bio-Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
|
Jeg mener at der har været snak om at det kan skilles ad og sættet i computeren som intern drev, men prøv og se om du kan finde mere om det på AVS.
Omkring lyden så er det en fejl i Xbox'en, så de problemer burde ikke flytte med over i computeren ![]() Redigeret af Bio-Hansen - 27-April-2007 kl. 22:48 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Meget spændene at høre hvordan det går. Håber du vil vende tilbage med erfaringer!
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
Hvad f..... er det for et link at smide...det er jo en spam side med al muligt l.... der popper op |
||
![]() |
||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|
der blev nok ment: http://www.avsforum.com/
|
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
lige den her er da ok Det er siden hvor de har prøvet at sætte et HD-DVD drev til en PC, det gik da ok. Der tales om visse problemer med afspilning , der imidlertid ikke har noget at gøre med den PC der bruges. Måske skal der installeres visse drivere før det kører, men dem har de også et link til på siden. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Ja, den side fandt jeg også frem til:) Men satser på USB porten, da det andet er for besværligt. |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
![]() |
||
Bio-Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
|
Det jeg ked af, der var kommet et - for meget ind. Det skulle selvfølgelig have været avsforum.com, fejl rettet ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |