Hejsa,
først post her på forummet, så jeg håber jeg er endt det rigtige sted.
Jeg fik, langt om længe, igår købt mig et fladskærms-TV, et Toshiba 32WL66Z da jeg længe har ærgret mig over at spille xbox360 og se tv via mit Media Center på en alm. 19" computerskærm.
Tilslutning til min xbox360 var superlet og det ser virkelig lækkert ud, men jeg har lidt problemer med at få opløsningen på mit Media Center til at spille sammen med TV'et. Såvidt jeg kan forstå udfra TV'ets specifikationer skulle det køre 1366x768, men den opløsning er slet ikke tilgængelig for mit grafikkort (og ser heller ikke ud til at være på med på listen over mulige opløsninger for nyere grafikkort).
Det tætteste jeg kommer er 1360x768, og det burde jo heller ikke være meget man kommer til at kompensere for der, men det billede der så kommer ind på TV'et er noget større end TV'et kan fremvise - giver det mening? Er der nogen der kan give mig nogle tips til hvordan jeg får opløsningerne på både mit TV og mit MCE til at hænge sammen? på forhånd tak!
Mit Media Center har et ATI x800 grafikkort som skulle være med på listen over kompatible Media Center-grafikkort.